تلاش برای تبدیل بازاریابی خود به فروش می تواند بسیار دشوار باشد.
اگر شما تعداد زیادی از منجر ها را دریافت می کنید، اما این منجر ها هرگز به فروش تبدیل نخواهند شد، شما تیم فروش خود را از بین می برید.
در همان زمان، بازاریابان باید فروش نسبتا ی به ارمغان بیاورند به طوری که فرصت برای به دست آوردن مشتریان به یک رقیب از دست نرود.
 
تبدیل، منجر به فروش بسیار امر پیچیده ای است. تاکتیک های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک تجارت تی شرت دارید، می توانید از قالب تی شرت رایگان برای رسیدن به مشتریان بالقوه استفاده کنید و سپس می توانید سعی کنید آنها را تبدیل کنید.
با این وجود ما از اطلاعات یک جامعه از بازاریابان آنلاین برای کشف ابزار و تاکتیک استفاده می کنیم. این به شما کمک خواهد کرد که میزان تغییر خود را افزایش دهید.
این راهنمایی ها بر طراحی وب سایت شما برای ایجاد تاثیرگذاری حداکثر، ارائه مطالب که می تواند توسط بینندگان شما دانلود شود، ایمیل های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی تمرکز می کند.

بازاریابی خود را به طور مؤثرتر برنامه ریزی کنید

 

قبل از اینکه شروع به فروش محصولات خود کنید، لازم است که بتوانید چگونگی ارائه بهترین موارد خود را داشته باشید و یا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

آیا مایلید مشتریان شما به تماشای ویدئویی درباره شرکت یا محصول شما بپردازند؟ آیا مشتریان شما اگر بخواهند یک مقاله سفید یا گزارش را بخوانند، کمک می کند؟ یا نظر شما در مورد ارجاع به مشتریان قبلی بابت نشان دادن اطمینان از کار شما چیست؟
با بررسی آنچه که برای آماده سازی جهت کمک به مشتریان خود نیاز دارید، احتمال بیشتری ایجاد خواهد کرد. 

کار بر روی مجموعه فروش خود 

 

اگر شما یک اسکریپت دارید که برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنید، می توانید با در نظر داشتن مشتریان خود، آن را بهبود بخشید. اگر این اسکریپت را نداشته باشید، همیشه می توانید از یکی از فروشندگان پیشرو خود بخواهید که پیشنهاد خود را برای شما ارائه کند. سپس می توانید این ارائه را ضبط و تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک اسکریپت فروش خواهید داشت. 
پس از آن شما می توانید برخی از ایده های جدید را به اسکریپت خود اضافه کنید و آنها را آزمایش کنید تا اثربخشی آن ها را اندازه گیری کنید.
هنگامی که شما از فروشندگان پیشرو خود می خواهید که ایده ها و موقعیت های خود را با بقیه تیم به اشتراک بگذارند، قدرت نیروی فروش خود را افزایش دهید. شما همچنین از کسب و کار خود محافظت می کنید، اگر یکی از افراد پیشرو شما را ترک کند. به این ترتیب زمین آنها ثبت شده و به اشتراک گذاشته شده است. هنگامی که فروشنده شما، شما را ترک کند، او همه دانش خود را با خود نخواهد داشت.

از چشم انداز فروش خود بخواهید تصمیم سریعی بگیرد

 

هنگامی که شما فروش خود را به چشم انداز خود می سپارید، از آنها بخواهید تصمیم سریع خود را در رابطه با اینکه آیا آنها می خواهند خرید کنند یا نه. این امر به شما کمک خواهد کرد که ارزیابی کنید که آیا شما باید به جلسات بیشتری بروید. این امر همچنین به شما کمک خواهد کرد تا تعیین کنید که آیا مشتری شما پول دارد تا خرید کند یا خیر. روشن کنید که اگر چشم انداز شما موافق خرید است، شما او را به سمت این تصمیم هدایت کنید. 
 
در توافقنامه خود، از چشم انداز خود بپرسید که آیا محصول مناسب است یا نیازهایش را برآورده می سازد. آنچه را که شما مایل به صرف وقت و انرژی در پروژه با هم هستید را به اشتراک بگذارید، اما این امر خود به معنای یک تعهد است. شما می توانید این امر را که به طور کامل درک می کنید را به اشتراک بگذارید، اگر تناسب بین محصول و مشتری به درستی رعایت نشده باشد، اما شما باید این موضوع را در اسرع وقت بفهمید. بدون احساسات پیچیده. 
با تنظیم قوانین زمین، شما تعیین می کنید که بهترین مکان برای قرار دادن انرژی شما کجاست.

بهینه سازی پیشنهاد شما

 

در زمان فکر کردن به پیشنهاد خود، به مزایای مورد نظر کاربر نگاه کنید، اگر آنها بلافاصله پیشنهاد شما را دریافت نمودند. کاوش در مورد چگونگی شکل فروش زمین را بررسی کنید. در صورتی که پیشنهاد سریع پذیرفته نشود می تواند از بین برود. 

 
تست کنید چه اتفاقی می افتد اگر پاداش برای پذیرش سریع اضافه شود. با بررسی رویکردهای جدید و نظارت بر نتایج، شما کشف کنید که چگونه نرخ تبدیل خود را به حداکثر برسانید.

معرفی "ترس از دست دادن" به منظور ایجاد انگیزه چشم انداز شما

 

اگر چشم انداز فروش شما بر این باور باشند که اگر آنها فورا عمل نکنند، از دست خواهند رفت، انگیزه ای برای اقدام خواهند داشت.
 
اضافه کردن یک جایزه برای فروش فوری میتواند خرید را تشویق کند. شما همچنین می توانید تخفیفاتی را برای مدت زمان محدودی ارائه دهید. 

استفاده مجدد از سایت

 

وقتی بازدیدکنندگان شما سایت شما را کشف می کنند، شما می توانید از مرورگرها یا کوکی ها برای استفاده مجدد آنها بهره ببرید. این امر به این معنی است که اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک را می بینید و برخی از اقلام را در لیست آرزوها و یا سبد خرید خود قرار می دهید، آنها بعد از مراجع مجدد شما در تاریخ بعد هنوز هم وجود خواهند داشت. 
 
سایت های تجارت الکترونیک می توانند از همین استراتژی برای افزایش فروش با استفاده از بازاریابی ایمیل استفاده کنند. شما می توانید از ایمیل برای ارائه تخفیف به مشتریان گذشته استفاده کنید. مشتریانی که در حال مرور یا کاوش در سایت هستند می توانند منافع آنها را به آنها یادآور شود و همچنانکه نشان دادن محصولات جدید ممکن است باعث آنها تجدید نظر آنها شود. تخفیف های محدود یا ویژه می تواند به مشتریان ارائه شود.

استفاده از پنجره های خروج از محتوا

 

تکنولوژی Exit-Intent شما را قادر می سازد بازدیدکنندگانی را که مایل به ترک سایت شما هستند، هدف قرار دهد. بازدیدکننده ممکن است بعدا یک تخفیف یا جایزه را پیشنهاد دهد. برای مثال یک بازدیدکننده را فرض کنید که برای اولین بار از کوپن خرید استفاده میکند. شما می توانید محدودیت زمانی را در کوپن خود قرار دهید. 
 
تکنولوژی Exit-Intent می تواند تشویقی برای مشتریان شما جهت عضویت در سایت شما باشد (و دریافت پاداش یا تخفیف). به این ترتیب، می توانید تکنولوژی Exit-Intent را با هدف بازخوانی ایمیل به منظور افزایش نرخ تبدیل خود ترکیب کنید.

بهبود پیگیری ایمیل ها

 

گاهی اوقات مشتریان یک سبد خرید را در نقطه ای از پرداخت نهایی رها می کنند. این امر اغلب به دلیل هزینه های پنهانی بالا مانند حمل و نقل است. هنگامی که یک سبد خرید رها شده را می بینید، همیشه می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا با ارسال کوپن برای حمل رایگان آنها را بازگردانند. اگر فروش به سرعت انجام شود، می توانید تخفیف قیمت کل را نیز ارائه دهید.
 
شما همچنین می توانید ایمیل های پیگیری را برای معرفی مشتریان حال حاضر خود به محصولات جدید که ممکن است توجه آنها جلب کند را ارسال کنید. توصیه هایی که بر اساس خرید قبلی انجام شده است به آنها کمک می کند تا محصولاتی را که از آن لذت می برند پیدا کنید.

ایمیل هایتان را تست کنید

 

اگر به سمت یک کمپین ایمیل با نرخ تبدیل عالی حرکت می کنید، باید بدانید که چگونه بسیاری از افراد ایمیل های شما را باز می کنند و همچنین اینکه ایمیل ها چگونه به خوبی تغییر می کنند.
از تمرکز بر خطوط موضوعی که بیننده را جذب می کنند، برای کپی موثر و تماس صریح به عمل، ایمیل شما باید عالی باشد. برای پیدا کردن انواع ایمیل هایی که بیشترین تاثیر را دارند، از ابزار تست تقسیم A / B در کمپین خود استفاده کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد که انواع ایمیلهایی را که برای مخاطبین مختلف شما مناسب است، پیدا کنید. 
اگر شما فرمی از پاپ اپ را از طریق ایمیل ارسال می کنید، می توانید این موارد را به اشتراک بگذارید تا خوانندگان را تشویق کنید که به مشترکین شما تبدیل شوند. 
 
ساخت صفحات فرود بیشتر

 

صفحات فرود هنگام استفاده از تبلیغات محصول، ابزار بسیار موثری هستند. این فضایی است که بازدیدکنندگان خود را به آنچه شما پیشنهاد می دهید را نشان می دهد. با نمایش محصولات پیشرو شما قادر خواهید بود مشتری ها را به تامین کنندگان تبدیل کنید.
تغییر صفحه فرود شما برای هر تبلیغ جدید می تواند بسیار مفید باشد.
 
با این حال، تحقیقات نشان می دهد که تنها 48 درصد از شرکت ها یک صفحه فرود جدید برای هر یک از تبلیغات فروش خود استفاده می کنند. بنابراین ایجاد یک صفحه فرود جدید نه تنها به افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کند، بلکه شما را از رقبای خود جدا خواهد کرد.
شما همچنین می توانید صفحه فرود جدید خود را برای نظارت بر رهبری از کمپین بازاریابی خود خارج کنید.
بنابراین هر ارتقاء که شما انجام می دهید، از محاکمات آزاد، کتاب های الکترونیکی، مطالعات موردی یا دریافت ها، در ایجاد یک صفحه فرود جدید برای هر یک از آنها کار می کند.

خلاصه

 

با اضافه کردن این استراتژی های بازاریابی جدید به کمپین هایی که در حال حاضر موجود است، شما می توانید حتی بدون بودجه بازاریابی بزرگ فروش خود را افزایش دهید.
نگران نباشید و به آزمایشهای جدید بپردازید. آزمایش ممکن است به شما کمک کند لیست ایمیل خود را افزایش دهید. اگر شما اثرات آزمایش های خود را نظارت کنید، تکنیک های جدیدی را برای به دست آوردن مشتری ها خواهید آموخت.
از طریق آماده سازی زمین آماده فروش خود جهت پیگیری مشتریان حال حاضر از طریق مبارزات بازاریابی ایمیل، راه های متعددی برای ایجاد و ادامه ارتباط با مشتریان خود وجود دارد. نتیجه آن سبب افزایش نرخ تبدیل خواهد شد. از اینجا شما قادر خواهید بود که پایه مشتری خود را رشد دهید و کسب و کارتان را رونق دهید.