با بیش از 4.5 میلیون برنامه موجود در فروشگاه های برنامه پیشرو، مشاغل به خوبی از رقابت در جنگ برای زمان مشتریان برای تعامل با محصول تلفن همراه خود آگاه هستند. وضعیت COVID-19 این رقابت را بیشتر کرده است زیرا نقاط تماس دیجیتال در برخی موارد به تنها نقطه لمسی یک برند با مشتری خود تبدیل شده اند. برای شرکت های تجارت الکترونیکی، بهداشت، تناسب اندام و رسانه ها و سرگرمی ها، COVID-19 فرصتی طلایی را ارائه داده است. از آنجایی که مصرف کنندگان بیشتری به مارک های نقطه تماس دیجیتالی که با آنها تعامل دارند اعتماد می کنند، بسیاری از مشاغل شاهد افزایش ده برابری بازدید دیجیتال بوده اند.

به عنوان مثال، 25 درصد افزایش در نصب برنامه های تجارت الکترونیکی در طی همه گیر شدن بیماری اتفاق افتاد. اکنون که شرکت شما این کاربران را به خود جلب کرده است، باید اطمینان حاصل کنید که می توانید آنها را نیز تبدیل و حفظ کنید. یک راه برای تأمین مداوم تعامل کاربر، تبدیل و نگهداری در مقیاس، ادغام شخصی سازی برنامه در استراتژی تلفن همراه سازمانی شما است. در این پست سه روش برای تبدیل و حفظ کاربران برنامه جدید شما با شخصی سازی وجود دارد:

 

3 روش برای تبدیل و حفظ کاربران برنامه خود با شخصی سازی

 

1- برای شخصی سازی تجربه جستجو از Voice استفاده کنید

تخمین زده شده است که تا پایان سال 2020، 50٪ از کل جستجوها از طریق فناوری صوتی انجام می شود. علاوه بر این، یک نظرسنجی در دسامبر 2019 از Comscore MobiLens Plus نشان داد که دارندگان بلندگوهای هوشمند ایالات متحده در حال حاضر از دستگاه های خود برای پرسیدن سوالات کلی، پخش جریانی موسیقی و به روزرسانی در مورد ورزش، ترافیک و آب و هوا، و سایر موارد استفاده می کنند.

کاربران شما در حال صحبت هستند، بنابراین گوش دهید. هر جستجوی صوتی که توسط کاربر خاصی انجام می شود می تواند خواسته ها، نیازها و تنظیمات فوری او را به شما بگوید. از این داده ها برای جمع آوری فوری توصیه های محصول یا محتوای مبتنی بر اصطلاحات جستجوی جزئی یا کامل استفاده کنید و به شما کمک می کند تا کاربران دقیقاً همان چیزی را که می خواهند سریعتر هدایت شود. به یاد داشته باشید، این توصیه ها با هر اقدام جستجوی بعدی که کاربر انجام می دهد، دقیق تر می شوند و به شما کمک می کنند مسیر کشف محصول تا خرید را کاهش دهید.

 

2- از قدرت توصیه های پیش بینی کننده استفاده کنید

با افزایش رقابت و ترافیک به سیستم عامل های دیجیتال، استفاده از فناوری تحول آفرین مانند هوش مصنوعی فرصتی بی نظیر را برای مشاغل ایجاد کرده است تا ضمن داشتن سودآوری بیشتر، ارتباطات دقیق و عمیق تری با کاربران برقرار کنند. هوش مصنوعی و برنامه های مبتنی بر یادگیری ماشین به شرکت ها اجازه می دهد تا از داده هایی که از طریق ترافیک آنلاین، دستگاه های تلفن همراه جمع می کنند، استفاده کنند تا تجربه کاربر را از نظر استراتژیک جمع کنند.

استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می دهد روندها را پیدا کرده و پیشنهادهایی را برای ایجاد فرصت های معنادارتر و غنی از زمینه برای جذب کاربران خود ارائه دهید. Netflix یک مورد اصلی برای استفاده از هوش مصنوعی در یک برنامه سرگرمی / رسانه ای، متناسب سازی محتوای ویدئویی با تنظیمات شخصی، زمینه ها و برنامه ها است، به عنوان مثال، مرتب سازی مجدد دسته ها در زمان واقعی برای هر یک از کاربران. از این رو، مرتبط ترین توصیه های مربوط به محصول یا محتوا دقیقاً در بالا نشان داده می شوند.

 

3- تجریه ناوبری برنامه خود را برای هر کاربر طراحی کنید.

جدا از جستجو، مرور، رفتار کلیک و سابقه مصرف کاربران، می توانید نحوه حرکت کاربران در برنامه تلفن همراه خود را شخصی سازی کنید. سایر پارامترها مانند جنسیت، مشخصات خریدار، موقعیت جغرافیایی، زمان روز / منطقه زمانی، فصول / هوا و غیره می توان برای شخصی سازی تصاویر بنر، گرافیک، CTA، محصولات پرطرفدار و پیشنهادها و غیره استفاده کرد. همچنین استفاده از بینش از رایج ترین مسیرهای کاربران به سمت تبدیل، برای بهینه سازی بیشتر سفر ناوبری آنها بسیار مهم است. هرچه سفر ناوبری فردتر باشد، احتمال یافتن خواسته های کاربران افزایش می یابد.

 

توصیه های نهایی

​کاربران شما، از همان اولین راه اندازی برنامه، تجربه مشتری متناسب با آن را انتظار و انتظار دارند. برای افراد در بخشهای بهداشت، تناسب اندام و رسانه ها و سرگرمی، این بیانیه اهمیت ویژه ای دارد، به ویژه در محیط پس از COVID-19. همانطور که در حالت عادی جدید حرکت می کنیم، لازم است برای پشتیبانی مشاوره تماس بگیریم. کارشناسان معتبر و معتبر تلفن همراه ما برای کار با شما و پاسخگویی به هر یک از سوالات شما در دسترس هستند.