با افزایش میزان استفاده از تلفن های هوشمند، درآمد توسعه اپلیکیشن موبایل نیز افزایش می یابد. مردم دوست دارند همه وسایل مورد نیاز خود را تنها با یک لمس از طریق دستگاه های مفید خریداری کنند. افزایش نرخ خرید آنلاین منجر به توسعه برنامه های تجارت الکترونیکی برای هر فروشگاه تجارت الکترونیکی می شود. از آنجا که بسیاری از کارآفرینان فروشگاه های سنتی آماده توسعه برنامه تجارت الکترونیکی هستند، رقابت گسترده ای در این صنایع بوجود آمده است. ما 10 نکته برای توسعه اپلیکیشن موبایل برای تجارت الکترونیکی برای افزایش سود شما ارائه می دهیم.

 

10 نکته برتر برای توسعه یک اپ موبایل در جهت افزایش سود

 

1- طراحی استراتژیک توسعه تجارت الکترونیک

2- ساده سازی مراحل ورود و خروج برای کاربران

3- بهبود عملکرد اپ موبایل

4- افزایش سرعت بارگذاری صفحه

5- راه اندازی فروشگاه native برای تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی

6- گزینه لیست علاقه مندی ها را تنظیم کنید

7- هنگام پرداخت، به مشتری پاداش دهید. 

8- شرایط و قوانینی برای لغو سفارش و بازگرداندن کالا برای مشتری ایجاد کنید.

9- انگیزه های سودآور برای بازگشت مشتریان فراهم کنید. (کپن تخفیف و ...)

10- گزینه پرداخت چندگانه را پشتیبانی کنید.

 

طراحی استراتژیک تجارت الکترونیک

وقتی صحبت از تجارت می شود، از استراتژی های زیادی برای افزایش فروش و درآمد شرکت شما استفاده می شود. برای تقویت فروش آنلاین محصولات و خدمات خود به استراتژی تجارت الکترونیکی نیاز دارید. بیشتر مصرف کنندگان از اپلیکیشن های موبایل برای خرید مواردی که علاقه دارند استفاده می کنند.

 

4 روش افزایش نصب اپلیکیشن های موبایل

  • ایجاد کمپین های Buzz
  • پیشنهاد و تخفیف های ویژه
  • ساخت تیزر برای محصولات
  • استفاده از استراتژی های تبلیغاتی چندگانه

 

ساده سازی روند ورود و خروج سیستم برای کاربران

چگونه می توانید روند برنامه ای را که باعث موفقیت برنامه شما در زمینه فعالیت شما نسبت به رقبا می شود، ساده کنید؟ امروزه افراد کاربران خود را از دست می دهند تا تمام جزئیات خود را به صورت طولانی مدت پر کنند و این برای آنها واقعا آزار دهنده است. می توانید با درخواست از آنها برای ورود به سیستم از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود مانند Facebook و Gmail، این روند را ساده کنید، از این طریق باید پایگاه داده را نیز جمع آوری کنید، حتی برای یک فرآیند ساده می توانید آنها را وادار کنید بدون ثبت نام مستقیماً با حساب های شبکه های اجتماعی خود وارد سیستم شوند. هرگز ورود به سیستم حساب خود را مستقیماً بدون اجازه کاربر ایجاد نکنید. هر زمان که برنامه شما را باز کنند، صفحه اصلی را نشان می دهد نه صفحه ثبت نام.

 

بهبود عملکرد برنامه

اگر نتوانستید عملکرد برنامه خود را بهبود بخشید، مصرف کننده علاقه به خرید را از دست می دهد که منجر به از دست دادن فروش تجارت شما می شود. این ممکن است منجر به رها شدن سبد خرید در ساعات اوج مصرف شود و حتی مصرف کنندگان بالقوه شما تجارت الکترونیکی شما را ترک کنند. به عنوان مثال، برنامه تجارت الکترونیک شما با پیش بینی استراتژی تجارت الکترونیکی قبلی پیش بینی می کند، بهتر است در صنعت برنامه تجارت الکترونیکی سرمایه گذاری کنید و همچنین می توانید توسعه دهندگان را برای برنامه تجارت الکترونیکی خود استخدام کنید.

 

سرعت بارگذاری صفحه

سرعت برنامه مهمترین چیز برای جلب توجه مخاطب است. برنامه هایی که سرعتشان از رقبا کمتر است، درآمد کسب و کار  را از دست می دهند. در واقع، مصرف کنندگان برنامه های سریعتر را ترجیح می دهند. شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل به شما کمک می کند تا زمان را کاهش دهد.

 

راه اندازی فروشگاه Native در همه پلت فرم های رسانه های اجتماعی

وقتی صحبت از تجارت الکترونیکی می شود، باید تمام مطالب را در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. ایجاد تبلیغات حساب رسانه های اجتماعی و ترویج داده های شرکت در آن و همچنین ایجاد مصرف کننده به طور مستقیم از طریق حساب ها بسیار مهم است. حساب های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر به شما کمک می کنند تا تجارت خود را ارتقا دهید و بازدید از تجارت شما را افزایش می دهد.

 

گزینه لیست علاقه مندی ها را تنظیم کنید

برخی از محصولات اغلب توسط مصرف کننده خریداری می شوند. هنگامی که گزینه علاقه مندی ها را در برنامه تلفن همراه خود دارید، مشتری مورد را به لیست مورد علاقه خود اضافه می کند. به عنوان مثال، اگر شما در حال ساخت یک برنامه درخواستی مانند یک برنامه مواد غذایی هستید، مردم مجبورند برخی از محصولات ماهانه را خریداری کنند، درصورتی که بخواهند آن دسته از محصولات را خریداری کنند، می توانند ماهانه آنها را بدون هیچ گونه سردرگمی خریداری کنند و می توانند محصولات اضافی را خریداری کنند، این ویژگی به مصرف کننده کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کند.

 

به مشتری پاداش و امتیاز دهید

هر زمان که مشتری در مرحله پرداخت است، باید یک پیش بینی ساده انجام دهید تا جوایز او را هنگام پرداخت از سبد خرید خود دریافت کنید. این باعث افزایش اعتماد به کسب و کار شما و وفاداری به مصرف کننده می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا با یکپارچه سازی بی عیب و نقص با سفر کلی برنامه تجارت الکترونیکی، مقادیر متوسط سفارش را رشد دهید.

 

قوانین بازگرداندن کالا و لغو سفارش

  • شما باید سیاست بازگشت را به طور واضح اطلاع دهید. این کار به شما کمک می کند اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • روند بازگشت را بسیار ساده انجام دهید. تا کاربر و شما بتوانند در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند.
  • اتوماسیونی را در نظر بگیرید تا سیاست لغو و بازگشت در آن ساده باشد.
  • با مصرف کنندگان تماس بگیرید، در مورد وضعیت محصول آنها، پیام ارسال کنید که اضطراب مشتری شما را کاهش دهد.

 

برای مشتریان انگیزه های سودآور فراهم کنید که برگردند

هر زمان که مشتری از برنامه شما خریداری کرد، می توانید تخفیف و کوپن ارائه دهید و همچنین باعث می شود که او اغلب به برنامه شما بازگردد. شما می توانید هدیه های تبلیغاتی را هنگامی که کاربر برای اولین بار از برنامه شما خرید می کند، تهیه کنید و همچنین معاملات مربوط به جشن را ارائه دهید و کوپن های هدیه اولویت دار را به مناسبت ویژه خود ارسال کنید که می تواند هر زمان که برگردند از آنها استفاده کنید. پیشنهادات منقضی شده را نیز ارائه دهید تا مطمئناً قبل از انقضا پیشنهاد، خرید خود را انجام دهند.

 

فراهم کردن چندین روش پرداخت در اپ موبایل جهت راحتی مشتری

گزینه های پرداخت در مورد تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. درآمد کسب و کار شما با انعطاف پذیری برنامه شما برای استفاده و نحوه ارائه روش پرداخت ساده و مطمئن افزایش می یابد. توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل به راحتی چندین روش پرداخت مانند کارت اعتباری، کارت نقدی، بانکداری خالص، پرداخت کیف پول و همچنین وجه نقد هنگام تحویل را ادغام می کنند. براساس منطقه راحتی کاربر، آنها می توانند هزینه برآورد شده خود را پرداخت کنند. تمام این موارد را میتوانید، در طراحی اپلیکیشن موبایل خود داشته باشید.