در این هفته، قسمت نمایش IMPACT، Nickو Steph ، سوال قدیمی پیرامون محتوای بهینه را مورد بحث قرار دادند، چرا شما به یک برنامه بحران نیاز دارید، و خیلی بیشتر.
فقط در صورتی که شما ما را از دست نداده اید (یا اگر بخواهید جادو را زنده کنید)، شما یادداشت های قسمت نمایش و ضبط را در زیر خواهید یافت.
لذت ببرید و مطمئن شوید که به اشتراک بگذارید!
همانند چیزی که دیدید؟ اطمینان حاصل کنید که یادآوری های ایمیل را به اشتراک بگذارید و به ما خلاصه ای از آن را در iTunes بدهید.
بازخورد یا سوالاتی دارید؟ ما دوست داریم آن را بشنویم. در این بلاگ اظهار نظر کنید و یا به show@impactbnd.com ایمیل کنید. 

به روز رسانی IMPACT

 

هفته بی وقفه IMPACT
همانطور که ما در اواسط سال موفق شدیم و سه ماهه دوم را تکمیل کردیم، IMPACT  ما را تشویق کرد تا تعطیلات تابستانی خود را در طول هفته 4 ژوئیه برگزار کنیم (و اندک زمانی برای جدا شدن از آن). برخی از کارهای مهمی که ما برای انجام این موفقیت باید انجام دادیم عبارتند از:

  • انتظارات را با تیم های خود تنظیم کنید
  • انتظارات را با مشتریان خود تنظیم کنید
  • قرار دادن پیام های صحیح به افراد دیگر، که در صورت نیاز می توانند با آن تماس بگیرند

ما قطعا به عقب باز می گردیم و از IMPACT قدردانی می کنیم که این فرصت را برای ما فراهم می کند تا زمان کمتری داشته باشیم. 
شمارش معکوس برای IMPACT Live
این امر درست است! IMPACT Live فقط چند هفته دور است و ما دچار استرس شده ایم. اگر قصد دارید و می خواهید در اجتماع به اشتراک بگذارید، به دوستانتان بگویید که چقدر شما هیجان زده هستید - اجازه دهید من بدانم! من برخی از پست های نوشته شده را پیش می بردم و یک کد ویژه تبلیغاتی با نام شما در آن ایجاد می کنم تا بتوانید به اشتراک بگذارید و اعتبار بگیرید!
نخبگان را انتخاب کنید!
این کمی زودتر از نمایش این هفته است، چرا که به روز رسانی Stephanie IMPACT نیز وجود دارد. رایان کیسی پس از این قسمت از طریق پیام فیس بوک به من رسید، که در آن من در مورد اینکه چقدر دوست داشتم از ارسال و دریافت دست نوشته های سپاسگذاری صحبت کنم او گفت که او به Hubcast، حرف های INBOUND من گوش می دهد، و نمایش IMPACT را دوست دارد و از ما چیزهای زیادی یاد گرفته است. به همین دلیل، او می خواست من برخی از کارت های یادداشت سفارشی خودم را چاپ کنم! من با این حرکات کاملا از بین رفته بودم و نمی توانستم با کارت های زیبا که با هم طراحی کرده بودیم، شادتر باشیم. من نمی توانم صبر کنم تا از آنها استفاده کنم - بنابراین نگاهی به پست های شما کردم! در اینجا کارت ها شبیه چه چیزی هستند: 

بازاریاب ها باید درباره چه چیزی صحبت کنند 

 

در کجا ما آنچه را که در IMPACT Elite می گویند، دنبال کنیم.

IMPACT Elite از 3200 عضو عبور کرد! کسی را می شناسید که IMPACT Elite را دوست داشته باشد؟ از آنها برای پیوستن به ما دعوت کنید.
مدیریت اعتبار آنلاین - آیا برنامه بحران دارید؟
جاناتان در Elite برای بازخورد در مورد مدیریت اعتبار آنلاین درخواست کرد. این موجب گفتگوهای واقعا عالی و عمیق و شامل نظرات متعدد با ابزار و بازخوردهای مختلف شد. یکی از آنهایی که به من رسیده بود از کریستین بود (که برای Edelman PR کار می کند) که اینطور پاسخ داده بود:

یک برنامه / پروتکل مدیریت بحران تایید شده توسط همه مشتریان / مدیران / قانونی لازم در مورد نحوه پاسخ به مسائل خاص آنلاین ایجاد کنید. این برنامه نباید برای هر وضعیت به صورت100٪ کپی / چسباندن باشد، اما یک چارچوب پیش از توافق برای اینکه چگونه بلافاصله به چیزی پاسخ دهد تنظیم کنید، در حالی که این موضوع در داخل بیشتر بحث می  شود، که می تواند زمان بیشتری را اتخاذ کند. بسیاری از بحران های اجتماعی / روابط عمومی بدتر می شود، زیرا زمان برای واکنش اولیه تلف می شود. 
-Kristin K., Edelman

بحث درباره Elite را بررسی کنید. ما درباره اینکه چقدر مهم است که پیشاپیش برنامه ای برای چگونگی پاسخ دادن به مسائل آنلاین ارائه دهیم صحبت می کنیم. بازخورد Kristin بسیار ارزشمند است. Nick و من نیز در مورد چگونگی جلوگیری از چیزها با شفاف سازی جلوی آن و صحبت کردن در مورد مسائل و خطرات با محصول یا سرویس خود صحبت کردیم. (بزرگی 5 شخص؟)
سوال قدیمی از طول محتوای مطلوب
عضو نخبه: Neadom Tucker ارسال شده:

بنابراین برای گروه سوال کنید. اگر پرداخت شما برای ایجاد محتوا و بودجه است. آیا برای شمارش کلمه یا تعداد پستها پیش میروید؟ ما در حدود 4 پست در ماه در حدود 700 کلمه در هر پست انجام می دهیم. من در مورد رفتن به حدود 1000 یا 1200 کلمه فکر کردم. من اکنون پول بیشتری در اختیار دارم. من فقط می خواهم بدانم افکار همه در این مورد هستند. من می دانم که این امر در مورد ایجاد محتوای عالی است و به آن 100٪ اعتقاد دارد. اما هنوز یک بودجه داریم. "
-Neadom T


آه، سوال قدیمی. "محتوا چه مدت باید باشد؟" ما در مورد بسیاری از نظرات عالی در موضوع صحبت کردیم. اطمینان حاصل کنید که به مهم ترین سوالات در زمان / مدتی که نیاز است که به خوبی انجام شود پاسخ می دهید، تا با مطالب خود سازگار باشد، باید توجه زیادی داشته باشید. 
یکی از استعاره های مورد علاقه من از دوره کالج، که هرگز فراموش نخواهم کرد، قاعده "سیب زمینی سرخ نشده" است. این قسمت را بخوانید تا بفهمید منظور من چیست؟ سپس Nick درباره ایجاد یک هیئت مشاوره محتوا برای دریافت بازخورد کیفی در مورد محتوای شما صحبت کرد. بحث در Elite را بررسی کنید.
 

ورودی در Trenches
این جایی است که ما در مورد آنچه که ما انجام می دهیم و آنچه که ما اخیرا در Trenches آموخته ایم صحبت می کنیم.
مهارت های بازاریابی برای سال 2023

مارک دوست من در دومین گروه مورد علاقه من ارسال کرد - قتل عام روزانه:
"من بر روی یک پست وبلاگ در مورد مهارت های بازاریابی کار می کنم که کارفرمایان در 5 سالگی به دنبال آن هستند. من می خواهم چند نقل قول (با اعتبار کامل) را از برخی از افراد هوشمند در اینجا قرار دهم ... بنابراین ... فکر می کنید چه مهارت های بازاریابی در سال 2023 تقاضا می شود؟ "
بدیهی است، من این موضوع را دوست دارم. من همه چیز در مورد چگونگی اثبات مهارت های شما به عنوان یک بازاریاب را دارم. برخی از موارد مورد علاقه من از این پست عبارتند از:

  • دانش رسمی روانشناسی
  • حل مسئله / دیدن تصویر بزرگ
  • داشتن یک مهارت خوب
  • داشتن یادگیرنده و انعطاف پذیری / باز کردن به چیزهای جدید
  • تحقیق مخاطبان و گوش دادن به اجتماع
  • ریسک کردن و داشتن نتیجه

بسیاری از نظرات عالی در مورد این موضوع وجود دارد اگر می خواهید آن را برای خودتان بررسی کنید.
 

صفحه جدید محصول / خدمات IMPACT راه اندازی شد!
آن را در agency.impactbnd.com بررسی کنید و ببینید چه اتفاقی افتاده است! ما این سایت را ایجاد کردیم تا به ما در ارتباط با شخصیت هایمان کمک کند، مطالب بیشتری را هدفمند کنیم، و واقعا به زبان آنها صحبت کنیم. این صفحه هدف، سرعت فرآیند فروش ما را فراهم می کند، و هنگام صحبت با چشم اندازها، ما را موثرتر جلوه می دهد.
ما نظرات شما را دوست داریم. نظر شما درباره نمایش چیست؟ اجازه بدهید ما در Elite شناخته شویم. اطمینان حاصل کنید که شما هرگز نمایش یا به روز رسانی را از طریق اشتراک در impactbnd.com/show از دست نمی دهید.
در زمان بعدی به ما ملحق شوید!

هفته آینده، در روز پانزدهم ژوئیه در ساعت 4:00 بعد از ظهر در شرق، یک پاتوق عمومی خواهیم داشت. (ما در این کار را با یک سبک شاد انجام میدهیم!)

تا دفعه بعد ... شما را در Elite خواهیم دید!