طراحی وب یکی از مهمترین بخش های هر استراتژی بازاریابی اینترنتی است.
این تاثیرات زیادی را بر روی تجربه مشتری دیجیتالی به چندین روش متفاوت دارد. زیبایی سایت شما، قابلیت استفاده، هر عامل مهم دیگر برای موفقیت  وضعیت آنلاین شرکت در طول زمان ضروری است.
اما چگونه به طور چشمگیری بر مسیر انتهایی شما تاثیر می گذارد؟
در این پست، ما نگاهی به پنج جنبه عمده طراحی وب و نحوه تقویت همه آنها داریم.

1-    ظاهر

طرح وب سایت بیشتر بر ظاهر سایت شما تاثیر می گذارد. شما انتخاب کنید که سایت شما چگونه به نظر برسد، که نقش بزرگی را در اولین تاثیر شرکت شما روی بازدید کنندگان آنلاین ایفا می کند.
اغلب شما از کارشناسان بازاریابی (از جمله ما) درباره طراحی وب در دو حالت فوق العاده مطالبی را می شنوید:
1. وب سایت های قدیمی تر که بنظر می رسد در سال 1996 ساخته شده اند.
2. وب سایت های جدیدتر و جذاب که به استانداردهای طراحی وب مدرن پیوست می شوند.
بسیاری از وب سایتها بین این دو گزینه تقسیم میشوند، اما آنها اهداف مخالف یک طیف را نشان می دهند.
ممکن است یک سایت در جایی در وسط وجود داشته باشد موردی که جذاب بنظر می رسد، اما شاید در سال 2007 به روز شده باشد.
صرف نظر از اینکه سایت شما چگونه ظاهر می شود، هدف این است که آن را به عنوان مورد کنونی  و به روز با روند طراحی مدرن داشته باشید.
روند طراحی وب مدرن شامل موارد زیر است:
1. طراحی پاسخگو
2. پیمایش متفاوت
3. فونت های بزرگ و درشت
4. تصاویر جذاب قهرمان
5. چندرسانه ای
طراحی ریسپانسیو به معنای استفاده از کد در وب سایت شما است که باعث می شود بطور مشابه بنظر برسید و فعالیت کند، صرف نظر از وسیله ای که فرد برای دسترسی به آن استفاده می کند.
بنابراین اگر کسی از یک گوشی هوشمند یایک رایانه رومیزی به سایت شما بیاید، تجربه ای عالی بدست می آورد و اطلاعاتی را که می خواهد پیدا می کند.
پیمایش متفاوت به معنی پوشش دو عامل تصویری در یک صفحه و حرکت آنها با سرعت های مختلف به عنوان پیمایش های شخصی است.
سپس، هنگامی که کسی از یک صفحه در سایت شما بازدید میکند، آنها یک تجربه تصویری پیشرفته دریافت خواهند کرد که آنها را درگیر و وادار به خواندن می کند.
فونت های بزرگ و درشت در چند سال گذشته گسترش پیدا کرده است. اساسا، این مفهوم به استفاده از قلمهایsans-serif مربوط می شود که به راحتی روی صفحه نمایش قابل خواندن است
این مساله تجربه مشتری شما را راحت تر می کند و به خوانندگان شما اجازه می دهد که  بیشترین ارزش را از هر جمله در سایت شما دریافت کنند.  
تصاویر جذاب "قهرمان" گرافیکهای غول پیکر و کامل در بالای مقالات است که به شما تصویری خلاقانه از متن زیر را می دهد.
آنها نام "قهرمان" را بدست آورده اند، زیرا این تصاویر با مقاله ای که با آن ارتباط دارند قهرمان می شوند. آنها برای ایجاد کلیک برای رسانه های اجتماعی عالی هستند، و آنها مقدمه هایی واقعی برای  مفاهیم در سایت شما هستند.
آخر، چندرسانه ای به تصاویر، فیلم ها، تعاملات و سایر عوامل تصویری اشاره دارد که به تقسیم بندی متن و آموزش بازدید کنندگان کمک می کند.
چند رسانه ای بازی منصفانه برای هر صفحه ای در سایت شما از یک پست وبلاگ به یک راهنمای قابل دانلود 100 صفحه می باشد.
هنگامی که شما آن را اضافه می کنید، محتوای شما برای خوانندگان بسیار قابل خواندن، جذاب و لذت بخش می شود.
اما این همه مربوط به ظاهر سایت شماست. طراحی وب تاثیر بیشتری نسبت به اینکه وب چگونه به نظر می رسد دارد.

2-     حرفه ای بودن

حرفه ای بودن به تاثیری اشاره می کند که  شما بر بازدید کنندگان سایت ، قبل از اینکه آنها شروع به مطالعه آن کنند ، می گذارید.
هنگامی که کسی به سایت شما می رسد، شما خواهان آن هستید تا سایت شما بعنوان تجارت مدرن و قابل احترام درک کنند. این تصور عمدتا بر اساس طراحی وب سایت شما است.
چند عامل طراحی وب به حرفه ای بودن کمک می کند، از جمله:
1. صفحه فرهنگی
2. عکس کارکنان
3. نتایج مشتری
یک صفحه فرهنگی بخشی از سایت شما است که به طور انحصاری به صحبت درباره رویکرد شرکت شما برای عملیات روزانه اختصاص داده شده است.
آیا ارزش های خاصی در شرکت دارید؟ آیا سنت های خاصی را حفظ می کنید؟ آیا شما هر چیز منحصر به فرد را جشن می گیرید؟
اینها همه موارد عالی برای یک صفحه فرهنگی است زیرا نشان می دهد که شرکت شما علاوه بر آن چه کاری انجام می دهد. حتی مشتریان شما علاقه مند هستند ببینند که کارکنان شما شاد هستند.
با صحبت از شادی کارکنان، عکس کارکنان نیز می تواند مسیری طولانی در تقویت حرفه ای بودن باشد. 
این که شما انتخاب می کنید که آنها را در یک ساعت خوشحال نشان دهید  و یا سخت مشغول کارکردن، به شما بستگی دارد. در هر صورت، شما چهره هایی به کسب و کار خود اضافه می کنید که به بازدید کنندگان  مورد بیشتری غیر از برند تجاری نشان می دهد.  - شما یک شرکت پر رونق هستید.
در آخر، شما می توانید نتایج مشتری را نشان دهید. اگر بتوانید کار خود را به طرق مختلف انجام دهید، حتی اگر تعدادی از سیستم های تهویه مطبوع باشد که سال گذشته تعمیر کرده اید ، می توانید این اطلاعات را در سایت خود برجسته کنید.
این مساله حرفه ای بودن را نشان می دهد، و نشان می دهد که شما مشتریان خود را در ذهن دارید، حتی کسانی که هنوز به شما رو نیاورده اند.
بازدید کنندگانی که مراجعه می کنند، متوجه خواهند شد که شما یک کسب و کار متمرکز بر مشتری هستید و ارزش آن بصورت کاری است که می توانید ارائه دهید.
با این حال، حرفه ای گرایی نیاز به یک عامل دیگر دارد که طراحی وب می تواند آن را ارائه دهد - مهم نیست که چه نوع کسب و کاری شما دارید.

3-     وضوح

واضح بودن به معنی طراحی وب سایت شما بگونه ای است که  بازدیدکنندگان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن آنچه را می خواهند پیدا کنند.
اغلب این به معنای بهبود جهت یابی شماست.  سبک های جهت یابی تصویری و بصری به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.
امروزه جهت یابی در چند سبک شناخته شده است:
1-    قسمت های کوچک
2-    منوی کشوی
جهت یابی قسمت های کوچک از طریق داستان هانسل و گرتل ایجاد شده است.
هر زمان که کسی به یک صفحه جدید کلیک کند، سایت شما به طور خودکار صفحه قبلی خود را به نوار جهت یابی اضافه می کند. پس از آن، یک کاربر می تواند در صورت نیاز فورا به آن صفحه بازگردد.
یک منوی کشویی به فرد اجازه می دهد که مکان نما خود را بر روی یک عنوان منو نشان دهد و صفحاتی را که حاوی این مقوله  است مشاهده کند.
سپس، آنها می توانند بر روی صفحه ای کلیک کنند تا اطلاعاتی را که می خواهند بدست آورند. این استراتژی های ناوبری می توانند همه با هم همکاری کنند.  صفحه اصلی شما می تواند از منوی کشویی استفاده کند و هنگامی که کسی روی یک صفحه جدید کلیک کند، می تواند از صفحه جابجایی قسمت های کوچک در آن صفحه استفاده کند تا کاربران بتوانند به جایی که هستند بر گردند.
به طور طبیعی، گزینه های دیگری برای جهت یابی وجود دارد. اما  اینها دو تا از محبوب ترین و مفیدترین در دنیای طراحی وب هستند.

4-    زمان بارگذاری

زمان بارگذاری به این معنی است که چه مدت یک فرد باید منتظر باشد یک صفحه در سایت شما برای نشان دادن روی سیستم  آنها نشان داده شود.
زمان بارگذاری یک عامل مهم رتبه بندی گوگل است و برای موفقیت آنلاین بسیار مهم است زیرا مشتریان بیشتری به سمت استفاده از اینترنت در دستگاه های تلفن همراه حرکت می کنند.
کاربر اینترنت مدرن در مورد وب سایتهایی نگران است که در یک چشم برهم زدن بارگذاری می شود و از همه مهمتر - از داده های کمتری استفاده می کنند.
پس چگونه می توان زمان بارگذاری سایت خود را کاهش داد؟
1-    بهینه سازی اندازه های تصویر
2-     حذف چند رسانه ای خودکار 
3-     استفاده از فضای سفید 
در ابتدا ، شما می توانید اندازه تصویر را در وب سایت خود بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که سایت شما با حداکثر سرعت بارگذاری می شود .
برای انجام این کار، از فایل های jpg برای تصاویر خود استفاده کنید.  این بهترین روش برای نشان دادن عکس ها یا گرافیک با رزولوشن بالا است در حالی که اندازه فایل را کاهش می دهد.
بعد، شما باید چندرسانه ای خودکار مانند ویدئو و موارد صوتی را حذف کنید.
این بدان معنی است که کاربران شما هنگام استفاده از گوشی های هوشمند خود برای ورود به سایت شما، از حجم بزرگی از داده های همراه خود استفاده  نمی کنند.
به علاوه، چند رسانه ای خودکار یک روش تحریک کننده برای ارتقاء محتوای به هر روش است. اکثر کاربران صفحه خود را ترک خواهند کرد اگر آنها به آنجا بروند و به صورت خودکار یک ویدیو در مقابل آنها قرار می گیرد.
در عوض، چندرسانه ای شما  برای هر صفحه نیاز به فعالسازی دستی دارد. 
آخر، شما می توانید فضای سفید را برای کاهش تقاضای داده استفاده کنید.
فضای سفید هر فضای استفاده نشده در صفحات شما است. بدون متن، بدون تصاویر، بدون فیلم - هیچ چیز.
فضای سفید متن و عوامل شما را گسترش می دهد تا مشاهده آنها را برای آنها، به ویژه برای کاربران تلفن همراه راحت تر سازد.
این امر درک هر چیزی را در یک صفحه برای بازدیدکنندگان راحت تر می سازد، بنابراین مجبور نیستند مطالب را دوباره بخوانند.
به طور خلاصه، این باعث می شود که فضای سفید در دو سطح کار کند. این کمک می کند تا صفحات شما در فلش بارگیری شوند و آنها را قابل خواندن می کند.
به طور کلی، این مورد، طراحی وب را برای سرعت سایت شما  مهم می سازد.  شما  همچنین میتوانید از این استراتژیها برای کمک به بارگیری صفحات شخصی خود با سرعت بالا استفاده کنید.

5-    تغییرات

تغییرات، مسلما مهمترین بخش طراحی وب است.
پس از همه، کسب و کار شما بدون آن بصورت آنلاین رشد پیدا نمی کند.
طراحی وب می تواند به هزاران روش مختلف تغییرات را تحت تأثیر قرار دهد، و همه آنها مهم هستند، اما این سه مورد مهمترین تاثیر را دارند:
1. رنگ
2.  اصل KISS 
3. چهره
رنگ مورد عمومی است، اما در طراحی وب، آن به یک طرح رنگی مربوط می شود که هوشمندانه از مقایسه به منظور ارائه پیشنهادات فروش استفاده می کند.
بنابراین اگر سایت شما از یک طرح رنگی خنثی استفاده کند، برای کارهای عملی تان از رنگهای گرم مانند قرمز یا زرد استفاده کنید. این امر به آنها کمک می کند تا دیده شوند و مردم بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند و تغییر دهند.
اصلKISS مخفف "Keep It Simple، Stupid" است.
ایده این است که طرح های ساده تر طرح های بهتری هستند. هنگامی که شما یک وب سایت سازماندهی آسان برای پیگیری دارید، تغییر آن برای بازدیدکنندگان بسیار آسان تر است.
شما نیاز به پیش زمینه های پر صدا و یا گرافیک شگفت انگیز برای فروش شرکت خود بصورت آنلاین را ندارید - بهتر است که  ساده بمانید. 
آخرین مورد، چهره ها ممکن است به عنوان اصل طراحی وب کمی عجیب و غریب  بنظر برسند.  اما ایده این است که چهره های انسان به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.
شما می توانید از تصاویر شخصی استفاده کنید، اما این کار بهتر از زمانی است که شما از کارکنان خود استفاده می کنید.
اساسا، شما فردی را در جایگاه انسانی شرکت خود نشان می دهید، تا احساس راحتی بیشتری با شما برقرار کند.
این ممکن است خیلی اعتماد برانگیز نباشد، اما این راه طولانی در ایجاد اعتماد، ایجادیک رابطه مثبت و در نهایت کسب یک مشتری جدید به وجود می آورد.
با استفاده همزمان از این سه مفهوم، سایت خود را در کسب درآمد مشتریان جدید بسیار کارآمد سازید.
طراحی سایت شما چگونه بر تجربه مشتری تاثیر می گذارد؟
آیا در مورد راه های دیگر تقویت تجربه بازدید کنندگان از طراحی وب در سایت خود اطلاعاتی دارید؟  
اجازه دهید نظرات  را بدانم.