اگرچه وبلاگ نویسی مدتی است که اتفاق می افتد ، اما امروز به نظر می رسد بسیار متفاوت از آنچه که در اوایل دهه 2000 رخ داد ، باشد. در آن روزها ، مردم وبلاگ شما را می خواندند ، زیرا آن را دنبال کرده اند یا در فید RSS شما مشترک شده اند.
رفتار آنلاین از آن زمان تغییر کرده است. در حالی که ممکن است برخی از افراد روی وبلاگ مورد نظر خود لک بزنند و در لیست ایمیل آن برای به روزرسانی مشترک شوند ، بسیاری از افراد محتوای وبلاگ را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند. با جستجو بیشتر افراد نسبت به گذشته ، زمان بسیار خوبی برای وبلاگ نویسان است که می توانند با استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی در استراتژی محتوا خود به کاوش بپردازند. 
این پست برای کسانی نوشته شده است که ممکن است در وبلاگ نویسی تازه وارد باشند ، و همچنین برای کسانی که مدتی است که بلاگ می نویسند ، اما اکنون شروع به کاوش در تحقیقات کلمات کلیدی می کنند.
آماده؟ وقت آن است که به راهنمای مبتدی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای وبلاگ نویسان بروید!
 

کلمات کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلماتی هستند که شخص آنها را در موتور جستجو تایپ می کند (یا صحبت می کند!).
مردم از انواع موتورهای جستجو برای انواع چیزها استفاده می کنند - چیزهایی مانند جستجوی ساعتهای فیلم ، دیدن وضعیت روز هوا و یا گرفتن شماره پیتزافروشی محلی. هر جستجو تلاش برای اطلاعات است و هدف موتورهای جستجو مانند گوگل این است که برای جستجوگر یک پاسخ رضایت بخش در اسرع وقت تهیه کند. 
این به عنوان یک وبلاگ نویس برای شما چه معنی دارد؟ این بدان معناست که اگر می خواهید برای این جستجوگرها بنویسید ، باید سؤالاتی را که می پرسید (کلمات کلیدی) بدانید و جواب را در پست های وبلاگ خود ارائه دهید.
 

کلمات کلیدی چگونه استراتژی وبلاگ من را تغییر می دهند؟

پست های وبلاگ که بر اساس تحقیقات کلمه کلیدی ایجاد شده اند با انواع دیگر پست های وبلاگ متفاوت هستند زیرا تمرکز آنها بر پاسخ دادن به یک سؤال موجود است.
این مسئله را با چیزی مانند پست وبلاگ در مورد یک تجربه شخصی یا یک پست معرفی یک ایده کاملاً جدید در تضاد قرار دهید، در هر دو سناریو ، زیرا محتوای شما به یک سؤال موجود پاسخ نمی دهد ، به این دلیل که کسی در جستجوی آن نیست ، از موتورهای جستجو مانند Google ترافیک زیادی نخواهد گرفت.
در هر دو سناریو ، زیرا محتوای شما به یک سؤال موجود پاسخ نمی دهد ، به این دلیل که کسی در جستجوی آن نیست ، از موتورهای جستجو مانند Google ترافیک زیادی نخواهد گرفت، اما اگر می خواهید ترافیک رایگان طولانی مدت داشته باشید ، بهترین مکان برای دریافت آن از Google است ، و بهترین راه برای جابجایی گوگل برای ارسال این ترافیک ، ساختن وبلاگ های شما بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی است.
 

کلمات کلیدی را کجا پیدا کنم؟

یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی مانند Moz Keyword Explorer این ترفند را انجام می دهد!
این ابزار به شما امکان می دهد ایده های جدید کلمات کلیدی را به دو روش پیدا کنید: با تایپ کردن یک کلمه یا یک عبارت و بازگشت به کلید واژه های مرتبط (ویژگی "کاوش با کلمه کلیدی"):
تصویر
... یا با تایپ کردن یک صفحه / وب سایت و بازگشت به کلمات کلیدی آن صفحه یا وب سایت رتبه بندی می شود (ویژگی "کاوش توسط سایت"):
تصویر
یکی دیگر از ویژگی های خوب فیلتر "فقط سوالات" - این به شما امکان می دهد فقط کلمات کلیدی را ببینید که به عنوان سؤال قالب بندی شده اند. از آنجا که پاسخ دادن به سؤالات مخاطبان شما چنین مؤلفه اصلی بهینه سازی مطالب شما برای جستجو است ، این یک ابزار عالی برای درک شما در مورد آنچه مخاطبان شما می خواهند بدانند است. 
 

چه کلمات کلیدی را انتخاب می کنم؟

فقط به این دلیل که یک کلمه کلیدی را در یک ابزار تحقیق در مورد کلید واژه یافتید ، لزوماً به معنای استفاده از آن در استراتژی وبلاگ نویسی نیست. هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را در اختیار دارید ، ایده های خوبی است که آن را کنار بگذارید. به شکل زیر عمل کنید:
 کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد
دانستن مخاطبان خود شرط لازم برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است زیرا به شما کمک می کند کلمات کلیدی را فیلتر کنید ، گرچه از نظر فنی به موضوع شما مربوط هستند ، اما عدم تطابق برای مخاطبان شما است. 
اگر هنوز این کار را نکرده اید ، مخاطبان ایده آل را برای وبلاگ خود ثبت کنید. به عنوان مثال ، اگر وبلاگ تناسب اندام خود را اجرا می کنید ، می توانید چیزی به سادگی "علاقه مندان به تناسب اندام" بنویسید. شما همچنین می توانید کمی عمیق تر پیش بروید و پروفایل مخاطبانتان را ایجاد کنید ، پروفایلهای کاملی از مخاطبان ایده آل شما که شامل مواردی مانند سن ، جمعیتی و علائق می شود.
هرچه درک شما از مخاطبان ایده آل شما عمیق تر باشد ، تشخیص اینکه کدام کلمات کلیدی را از میان دسته ای که جستجو کرده اند راحت تر خواهد بود.
 
 

درجه دشواری هر کلمه کلیدی را ارزیابی کنید

همچنین ممکن است بخواهید لیست کلمات کلیدی خود را اصلاح کنید تا فقط به مواردی با نمره مناسب دشواری، جستجوگر کلمه کلیدی اختصاص دهید. این نمره با قدرت صفحاتی که هم اکنون در صفحه 1 برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می شوند تعیین می شود.
اگر تازه وبلاگ نویسی را شروع کرده اید و دارای یک دامنه نسبتاً کم هستید، ممکن است بخواهید با کلمات کلیدی شروع کنید که نمره دشواری در دامنه 20-30 یا حتی پایین تر دارند. 
به حجم جستجوی هر کلمه کلیدی نگاه کنید
حجم جستجو تخمین می زند که تعداد افراد در هر ماه آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند. انتخاب کلمات کلیدی که تعداد زیادی از افراد به جستجوی آنها می پردازند بسیار خوب است ، اما به یاد داشته باشید که این مقدار همیشه با کیفیت برابر نیست. شما می توانید یک کلمه کلیدی با حجم کمتر را انتخاب کنید زیرا این موضوع برای مخاطبان و اهداف خود بسیار مرتبط است. 
چگونه می توانم از کلمات کلیدی در صفحه خود استفاده کنم؟
وقتی الگوریتم Google نسبت به امروز پختگی کمتری داشت ، به راحتی می توانستیم با تکرار آن کلمه کلیدی بارها در صفحه ، در صدر نتایج نتایج جستجو برای عبارات خاص قرار بگیریم. 
در طول سالها ، گوگل در رتبه بندی صفحات بهتر شده . این مهم است که به خاطر بسپارید زیرا این فکر وسوسه انگیز است که فکر کنید همه ارتباط با لیست کلمات کلیدی شما این است که این کلمات را به صفحات خود اضافه کنید. برای اینکه عملکرد خوبی در موتورهای جستجو داشته باشید ، باید به آن دسته از سؤالاتی که از هر چیز دیگری در آنجا بهتر است پاسخ دهید. 
در اینجا چند نکته برای استفاده از کلمات کلیدی برای هدایت محتوای وبلاگ شما آورده شده است:
• کلمات کلیدی ورودی هستند. شما در حال ایجاد خروجی هستید. به جای اینکه از خود بپرسید "چگونه می توانم این کلمه کلیدی را در صفحه خود وارد کنم؟" از خود بپرسید ، "چگونه می توانم به این سؤال پاسخ دهم؟"
• لازم نیست که برای هر کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، یک صفحه مجزا داشته باشید. اگر به عنوان مثال یک پست وبلاگ در مورد "انتخاب بهترین کفشهای در حال اجرا" می نویسید ، منطقی است که به چندین سوال مرتبط با آن موضوع در همان پست پاسخ دهید، مانند "کفش در حال اجرا در مسیر دنباله" و "ویژگی های کفش در حال اجرا".
• صفحاتی را که در حال حاضر برای کلید واژه مورد نظر خود رتبه بندی می کنند ، بررسی کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید صفحه ای بهتر از آن ایجاد کنید.