آنها می گویند یک تصویر به اندازه هزاران کلمه ارزشمند است و به نظر می رسد که طراحان وب به قلب آن توجه کرده اند: روند طراحی غنی از تصویر و طراحی صفحات به این معنی است که در حال حاضر مکان های کمی برای نوشتن در یک صفحه وب وجود دارد.
با نگاهی به روند جدید در طراحی وب، ما عکس های تمام صفحه، صفحه نمایش های تقلبی مینیمال و پوشش های جذاب مشاهده می کنیم. این ها همه بسیار بصری هستند، و حتی یکی از نمونه ها شامل بسیاری از کلمات در صفحات برجسته نشده است. 
این گرایش ها برای طراحان عالی است که می توانند خلاقیت خود را بدون نیاز به جلب رضایت از متن متمرکز کنند. از سوی دیگر، این سایت ها بدون شک می توانند زیبا باشند، این روند تقسیم کارشناسان است: بسیاری احساس می کنند که با داشتن متن کم، سایت ها عملکرد کلیدی اطلاع رسانی خود را در مورد یک محصول یا خدمات، از دست می دهند. مسئله رتبه بندی گوگل نیز وجود دارد: تصاویر ممکن است با مخاطبان انسانی صحبت کنند، اما رباتها هنوز به متن نیاز دارند تا بدانند که سایت چیست و بر اساس آن رتبه بندی می شوند.
بدیهی است، افزایش سایت های موبایل از نظر کاربران و گوگل به این معنا است که کلمات دارای اهمیت کمتری نسبت به  قابلیت و زمان بارگذاری در شرایط رتبه بندی هستند. با این حال، سایت هنوز هم به طور یکسان نیاز به ربات ها و مشتریان بالقوه دارد تا کمی از سازمان در پشت سر آن سخن گویند.

آیا یک وب سایت مینیمالیست برای شماست؟

 

وب سایت های مینیمالیستی می توانند کمی مانند لباس های طراح باشند: آنها روی مدل ها بسیار عالی به نظر می آیند، اما هنگامی که شما سعی می کنید و بدن خود را به آنها فشار می دهید، ممکن است فضای خود را برای ابراز احساسات خود پیدا نکنید. 
برای طراحان وب، این امر می تواند چیزی به یک معضل در هنگام برخورد با مشتریان باشد، که به ناچار طرح های شفاف پیشنهاد می دهند، اما معمولا ایده های مختلف در مورد آنچه که آنها می خواهند درباره محصول خود می گویند، دارند. اغلب آنها با یک صفحه اصلی جذاب آن را خاتمه می دهند و برای آن بخش هایی با کلمه "about" و "services" که جزئیات آنها را توضیح می دهند را تشکیل می دهند.
این یک سازش منطقی است، اما این امر معادل پوشیدن کراوات Armani با پیراهن معمولی و با یک برش منظم است: شما قصد ندارید برنده جوایز سبک شوید.
واقعیت این است که سازمان هایی که خدمات ویژه ای را به فروش می رسانند باید بتوانند در مورد آن به مردم توضیح دهند. آنها ممکن است مجبور شوند برای کراوات حلقه بزنند یا در مسیر طراحی طراحان قرار نگیرند. اما طرح های وب سایت که یک حق بیمه در را بر روی عوامل بصری قرار می دهند، برای مشتری های شگفت انگیز مناسب می باشند، اگر کلمات شما دارای فضایی برای شمارش باشند. مثالهای واضح عبارتند از:

  • کسب و کار فروش آیتم های فیزیکی که می توانند عکس برداری کنند. اگر این چیزی است که به نظر می رسد به فروش می رسد، مانند لباس و یا مبلمان مورد استفاده قرار گیرد، برای مثال، پس به نظر منطقی است که تصاویر اجازه صحبت کردن را داشته باشند. فقط به این سایت فروش ساعتهای زیبا نگاه کنید.

  • سازمان هایی که یک ایده ساده دارند، هدف یا محصول دارند. اگر آن را بتوان آن را در چند کلمه خلاصه کرد، بهتر است که این کار را با یک روش کوتاه اما تاثیرگذار انجام دهیم، نه پر کردن یک سایت با waffle. به عنوان مثال  "او گرسنه است، شما می توانید کمک کنید". 

 

 

  • سازمانهایی که سرویس آنها بسیار پیچیده است، خلاصه ای برای توصیف درون محدوده یک وب سایت می باشند. این یک طبقه بندی شگفت انگیزی بزرگ در بازار مدرن است: درباره شرکت های حقوقی، سازمان های PR یا حسابداری، و یا حتی بهتر، یک رستوران avant garde فکر کنید.

 


استفاده از تصاویر سفارشی

 

تصاویر فقط وقتی صحبت می کنند که خوب باشند. نه تنها این، زمانی که شما بر آنها تکیه می کنید تا یک داستان بگویید، آنها باید مرتبط باشند. بنابراین، بعید است که شما مجموعه ای از تصاویر را داشته باشید که واقعا برای یک وب سایت بصری عالی مناسب و همچنین نیز کاربردی باشد. 
نخستین دسته از کسب و کارهایی که در بالا ذکر شد، بعید به نظر می رسد تصاویری از محصولات خود را عرضه کنند. در واقع، خرده فروشان اغلب هنگام استفاده از محصولات خود با سبک مناسب و یک موضوع متحد می شوند.

دیگران ممکن است نیاز به استخدام یک عکاس داشته باشند. شما باید آنها را متقاعد کنید که این یک سرمایه گذاری مناسب برای ایجاد یک نام تجاری قوی آنلاین است. شما همچنین باید یک عکاس پیدا کنید که این امر را درک کرده و آنها را به طور کامل بر روی ایده ها و مفاهیم که امیدوار هستند به تصویر بکشید. 

هنر و صنعت احکام خیره کننده

 

یک سایت خرده فروشی ممکن است بتواند چیزی جز متن ساده نداشته باشد، اما اگر شما یک سایت را ایجاد کنید که نیاز به ارسال یک پیام داشته باشد، شما به چند جمله کوتاه را که به راحتی در صفحات شناور می شوند، برای هدایت بازدید کننده از طریق سایت نیاز خواهید داشت. درست همانطور که یک تصویر می تواند به اندازه هزار کلمه ارزش داشته باشد، بنابراین می تواند یک جمله کوتاه باشد. 
در حالت ایده آل، باید روی یک مفهوم منفرد قدرتمند تمرکز کنید. این امر اساسا نقطه فروش شما و مشتریان شما خواهد بود. اگر آنها یک شرکت حقوقی هستند، مفهومی که مد نظر آنهاست این است که «ما کارشناس هستیم» می باشد. برای حسابداران، این امر می تواند بیشتر دلالت کند: "ما می توانیم پول شما را ذخیره کنیم".

شما می توانید از تمرکز بر مفاهیم مختلف برای هر بخش از سایت دور شوید، اما مراقب باشید که خیلی از آنچه که به عنوان "قدرت مطلق" شناخته می شود، سرگردان نشوید: این ایده، با یک تمرکز دقیق، برای مردم بسیار قانع کننده تر از یک مجموعه ای از قوانین، مفاهیم و یا خدمات پیچیده است. 
در این مقاله، در مورد چگونگی استفاده از قدرت منفرد برای احیاء بهار عربی در مصر بحث می کنیم، موضوع مشترک «پیامهای پرخطر» به صورت: سادگی، غیر منتظره، مشخصه، اعتبار، احساسات و روایت های شخصی شناخته می شوند.

در حالت ایده آل، احکام شما به مشتریان در سطح عاطفی با دقت مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا نیاز روانی اولیه را که شرکت به آن فروش می بخشد، در نظر بگیرد. هنگامی که شما در مورد این امر فکر می کنید، تقریبا همه افراد اعتماد به نفس، شادی و امید را می فروشند. افرادی را که با اطمینان به شما پیشنهاد می دهند، را شگفت زده کنید.

واژه ها باید به تصاویر اضافه شوند

 

شما همچنین باید در مورد جنبه ای از یک نام تجاری، داستان یا اخلاقی که می خواهید در تصاویر بنویسید، فکر کنید و با چند کلمه قدرتمند بهتر خواهد بود. گاهی اوقات، هر دو همان نیاز میل یا نقطه فروش عاطفی را هدف قرار می دهند. اما مسلما، این یک تکرار غیر ضروری است و کلمات باید جنبه جدیدی را به تصاویر اضافه کنند. 
به طور خاص، خیریه ها در حال حاضر در برخورد با این تعادل خوب هستند، با وب سایت های بخش سوم پیدا کردن راه هایی برای فشار دکمه های عاطفی عمومی با ترکیبی از تصاویر با کیفیت بالا، کلمات و طراحی ممکن است.

به عنوان مثال، این خیریه: موقعیت آب هم صاف  و هم آموزنده است. این امر برای موسسه خیریه آسان بوده است که بتواند داستانهای محرمانه ای را عمیقا بیان کند، اما تصمیم گرفت این کار را صرفا از طریق تصاویر انجام دهد. کودکان خندان و چشم انداز قهوه ای پشت سر هم، آموزنده و جذاب هستند. 
این کلمات بر پایه ی بسیار ساده ای از خیریه متمرکز می شوند و به طور مستقیم به یک اهرم برای کمک های مالی هدایت می شوند: "100 درصد از پول شما، آب آشامیدنی را برای افراد نیازمند به ارمغان می آورد. شما می توانید زندگی را برای خانواده های سراسر جهان تغییر دهید. به هر پنی نیاز داریم تا بتوانیم آب آشامیدنی را برای جوامع نیازمند به ارمغان بیاوریم. "
در 31 کلمه و یک عدد، آنها شادی را به فروش می رسانند، یا اگر شما cynic هستید، رستگار میشوید. این امر کوتاه و قدرتمند است و اتاق را برای یک طراحی وب عالی ترک می کند.