شما انجامش دادید!    
شما یک وبینار عالی را در مورد چیزی که در آن پرشور هستید برنامه ریزی کرده اید. بنابراین، چطور می توانید این کلمه را در آن جا پیدا کنید و مردم را برای دیدن همه چیزهایی که باید بگویید، نشان دهید؟

شما می توانید سعی کنید که فقط صبر کنید و امیدوار باشید که مردم آن را به صورت ارگانیک پیدا کنند، اما این احتمال وجود دارد که احتمالا همه این کارها به خوبی انجام نخواهد شد.
برای تکمیل کار سخت خود در برنامه ریزی وبینار، در اینجا 12 روش اثبات شده برای تبلیغ آن و ترغیب افراد بیشتری جهت ثبت نام وجود دارد. 
به منظور ترغیب مردم جهت ثبت نام برای وبینار شما، شما نیاز به یک مکان برای آنها دارید. قبل از شروع تبلیغات، برای ایجاد یک صفحه فرود بهینه شده با تمام ملزومات برنامه ریزی کنید
اطلاعات دقیق در مورد آنچه که شما قصد دارید در مورد آن بحث کنید و آنچه را که می توانند یاد بگیرند (و چگونه این امر می تواند به حل مشکل آنها کمک کند)

  • تاریخ و زمان وبینار
  • سخنرانانی که شرکت خواهند کرد
  • یک فرم که می توانند ثبت نام کنند

هنگامی که یک صفحه فرود کامل دارید، اطمینان حاصل کنید که بقیه مسیر تغییر احساس شود.
پس از ثبت نام چه اتفاقی می افتد؟ آنها را به یک صفحه تشکر از شما ارسال کنید تا تایید کند که آنها محل موفقیت شما را نجات دادند و اگر برای آن کار می کنید، از آنها سؤال کنید اگر سوالی دارید. با درخواست ورودی خود، آنها اجازه می دهند تا شما را در مورد آنچه که آنها می خواهند یاد بگیرند، توجه داشته باشید و همچنین فرصتی بهتر برای حضور در آنها وجود دارد. 
پاداش: شما می توانید وبینار خود را حتی بدون فکر کردن در مورد آنچه که می خواهید در مورد آن صحبت کنید با اضافه کردن محتوای ارزشمند تایید شده – ثبت شده افزایش دهید!

علاوه بر آوردن آنها به صفحه تشکر، اطمینان حاصل کنید که شما هم به آنها یک ایمیل تایید با زمان، تاریخ و لینک برای پیوستن به وبینار زمانی که زمانش فرا برسد ارسال کنید. 
من توصیه می کنم با استفاده از یک نرم افزار میزبانی Webinar مانند GoToWebinar که به شما کمک می کند تا این فرآیند به طور خودکار برای شما استفاده شود. اگر از HubSpot استفاده می کنید، ادغام HubSpot / GoToWebinar عالی خواهد بود و می تواند بی وقفه کار کند.

12 تاکتیک های برای ارتقای وبینار شما
حالا که مسیر تغییر با موفقیت ایجاد شده است، شما برای گسترش شروع  این کلمه آماده هستید!

زمان شروع ترویج آن به خودتان بستگی دارد. بعضی از مردم دوست دارند حداقل 1 هفته قبل از وبینار شروع کنند، من شخصا دوست دارم که 2 هفته بعد از آن شروع کنم، در صورت نیاز، زمان بیشتری را برای آزمایش و چرخش می گذارم.

هنگامی که چند وبینار را میزبانی می کنید، شما می توانید بینش خود را در مورد چگونگی دسترسی سریع به افراد ثبت نام کننده در آینده به دست آورید و می توانید زمان ارتقاء خود را افزایش یا کاهش دهید. 
 

1. سلام نوار
 

اگر شما با نوار سلام آشنا هستید، تنها چیزی که باید بدانید این است که ثابت شده است که در افزایش تولید

رهبری بسیار موفق است.

نوار سلام معمولا در بالای صفحه نمایش شما وارد می شود (این امر می تواند از پایین نیز نمایش داده شود و همچنین اگر شما توسعه دهندگان وب عالی خود را در تیم خود داشته باشید) و عرض کامل مرورگر شما را پوشش می دهد. 

بسته به آنچه شما در حال تلاش برای تبلیغ هستید، می توانید یک یا دو جمله از متن را با یک لینک یا تماس به عمل بر روی صفحه ای که می خواهید بازدید کننده به آن فرود بیاورید قرار دهید. مطمئنا ارزش تست کردن دارد تا ببینید که بازدید کنندگان چگونه واکنش نشان می دهند. 

2. پنجره قصد خروج

 

شبیه به نوار سلام است، قصد خروج کمی ناخوانده تر است - همچنین اثبات شده است نسل رهبری را افزایش می دهد. من پیشنهاد می کنم که این امر را در همه صفحات وب سایت خود قرار ندهید، بلکه به جای آن، جهت تست آن را بر روی وبلاگ خود قرار دهید.

یک قصد خروج pops up (معمولا) هنگامی رخ می دهد که فرد ماوس خود در خارج از صفحه وب قرار دهد، شامل تب مرورگر های مختلف و یا X در پنجره مرورگر آنها است. 
این اقدام شما باعث می شود که آنها برای چند ثانیه متوقف شوند و به سرعت پیشنهاد شما بخوانند. شما فرصت دیگری را برای تغییر به آنها می دهید. 

توجه:  اگر از این امر برای تبلیغ وبینار خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که در صفحات یا مقالات مرتبط نمایش داده شود - در جایی که برای بازدید کننده، این مرحله بعدی را در سفر خود حس کند.

همچنین، مطمئن شوید که آن را از افرادی که قبلا در وبینار شما ثبت نام کرده اند پنهان کنید تا پیام تکراری و ناراحتی احتمالی را کاهش دهید. 

3.  وبلاگ پایین / وبلاگ داخلی CTA

 

اگر مقاله های وبلاگی دارید که در مورد یک موضوع مشابه به وبینار شما صحبت می کنند، چرا از آنها برای کمک به تبلیغ خود استفاده نمی کنید؟

برخی از پیوندهای داخلی را که منجر به صفحه ی وبینار می شوند را اضافه کنید و در مورد اضافه کردن CTA به پایین مقالات خود فکر کنید. شما همچنین می توانید CTA را در قسمت پست های خود بکار ببرید تا نظر خوانندگان آن را در ابتدا جلب کنید، در صورتی که آنها هنوز تا انتها آن را نخوانده اند. 

4. یک وبلاگ بنویسید 


به علاوه برای ایجاد برخی از CTA های وبلاگ، چرا یک مقاله وبلاگ تبلیغاتی اختصاص داده شده را به طور خاص برای تبلیغ وبینار خود نمی نویسید؟ همانند صفحه فرود، اطمینان حاصل کنید که تمام ملزومات و دلایل اینکه چرا مردم باید حضور داشته باشند را شامل می شود.

سپس، وبلاگ خود را منتشر کنید، آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، و آن را به تمام مشترکین وبلاگ خود را جهت افزایش تعداد افرادی که می توانید در عوض آن به دست آورید ارسال کنید!

5. کاربران رو جذب کنید

 

وبینار را در خط مقدم وب سایت خود با یک Lead Magnetبه خوبی طراحی شده در صفحه اصلی خود قرار دهید. به گفته بازاریاب دیجیتال، یک Lead Magnet "یک رشوه غیر قابل مقاومت است که در معرض اطلاعات تماس خود، یک مقدار مشخص از ارزش را برای یک چشم انداز فراهم می کند." 

اگر فکر میکنید که یک Lead-Magnet را در استراتژی وبسایت خود قرار دهید، مطمئن شوید که پیشنهاد کوتاه، خاص و ارزشمند است.  بلند و پیجیده بودن به احتمال زیاد خیلی طول نخواهد کشید. 
به طور معمول یک Lead Magnet در حدود 5 دقیقه از تماس با پر کردن فرم ارائه می شود، بنابراین اگر امکان دارد، من پیشنهاد می کنم که وبینار را با چیزی که می تواند بلافاصله دریافت کند، مانند یک صفحه سند "نکات و ترفندها" و یا چیز دیگری که آنها می توانند در هنگام انتظار برای روز وبینار به طور مستقیم استفاده کنند جفت کنید. 

6.  امضای ایمیل

 

این یکی فوق العاده آسان است. لینک وبینار را به امضا ایمیل خود اضافه کنید!
اگر شما یا تیم شما به طور روزانه برای بسیاری از افراد ایمیل ارسال می کنید(به ویژه چشم انداز)، این یک راه عالی برای انتشار اخبار وبینار به افراد خارج از پایگاه داده های معمول خود است. 
در IMPACT ما از Sigstr استفاده کرده ایم تا این کار را انجام دهیم!

7.  صفحه سپاسگذاری

 

به طور معمول هنگامی که ما به صفحات تشکر فکر می کنیم، ما به ارائه پیشنهاداتی که فقط فرم را پر کرده اند، فکر کنیم، اما لازم نیست آن را متوقف کنیم.
به آنها مراحل بعدی یا آیتم های عملی بدهید تا آنها را درگیر کرده و بیشتر در سایت شما بمانند.
 همانطور که در # 3 ذکر شد، شما می خواهید مطمئن شوید که وبینار در راه ارتقا است، مرتبط است و قدم بعدی برای مخاطبانی است که فقط تغییر کرده اند.

به عنوان مثال، اگر شما یک وبینار در مورد نحوه موثر انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی میزبانی می کنید و مخاطب فقط یک کتاب را در ایمیل بازاریابی دانلود کرده است، ممکن است بیشترین تاثیر را برای تبلیغ وبینار خود در صفحه تشکر از آن پیشنهاد را نداشته باشد.

8. فهرست سایت های وبینار 

 

تعدادی از سایت های فهرست وبینارها وجود دارند که به شما اجازه می دهد وبینار خود را ارتقا دهید. مکان هایی مانند tellonline.org و webinarbase.com فقط چند مرحله برای ارائه وبینار خود در وب سایت خود به صورت رایگان نیاز دارند.

9. گردش کار ایمیل

 

گرفتن یک گردش کار ایمیل کارآمد می تواند برخی از تست ها را انجام دهد. پس از انجام تحقیق و تلاش برای ترکیب انواع مختلف ایمیل و ارسال برنامه، تیم من یک استراتژی پیشنهادی پیشنهاد شده برای تبلیغ وبینارها ایجاد کرده است. احساس رایگان به آن را تغییر دهید، همانطور که برای پایگاه داده ایمیل شما مناسب است.

  • دو هفته قبل: دعوت اولیه
    • این ایمیل باید محتوای مشابه را برای صفحه اصلی داشته باشد، به دریافت کنندگان شمااجازه می دهد که آگاه شوند که شما یک وبینار دارید، به آنها بگویید که در مورد چه چیزی است هنگامی که این کار انجام شد، به آنها راه ساده ای برای ثبت نام بدهید. 
  • یک هفته قبل: یادآوری
    • این ایمیل ممکن است به دو ایمیل جداگانه ارسال شود: 1) افرادی که روی آخرین ایمیل خود کلیک کرده اند اما ثبت نام نکرده اند و 2) افرادی که بر روی آخرین ایمیل شما کلیک نکردند. هر دو ایمیل باید به گیرنده وبینار را یادآوری کنند، اما همچنین برای بازخوردی در مورد اینکه چرا هنوز ثبت نشده اند، سوال کنید. من دوست دارم یک صفحه فرود جداگانه برای پیوند دادن در ایمیل با درخواست استدلال خود ایجاد کنم. به عنوان مثال، شاید یک روز یا زمان برای آنها کار نکند، یا شاید آنها فقط در آن موضوع علاقه مند نیستند. به هر دلیلی، شما می توانید این بازخورد را بگیرید و از آن برای برنامه ریزی وبینار بعدی خود استفاده کنید.     
  • یک روز قبل: یادآوری دوم (اختیاری)
    • این ایمیل ممکن است برای بعضی از پایگاه های اطلاعاتی باشد (پس از 2 ایمیل، مخاطب احتمالا ذهنیت خود را تشکیل داده است)، اما اگر شما فکر می کنید که این فرصت را دارد، همیشه ارزش تست آن را دارد. 
  • 1-2 روز بعد: ایمیل سپاسگذاری
    • این ممکن است مهمترین ایمیل در جریان کاری باشد – البته علاوه بر دعوت اولیه. این ایمیل را به دو ایمیل مجزا تقسیم کنید:
      • ثبت نام: ثبت نام کنندگان خود را (حتی اگر آنها شرکت نکردند) ثبت وبینار خود را ارسال کنید. آنها مجبور به پر کردن فرم برای دسترسی نیستند، از آنجا که آنها قبلا این کار را هنگام ثبت نام انجام داده اند. برخی از لینک های اشتراک اجتماعی را شامل می شود و از آنها بخواهید تا آنها را با همکاران، دوستان و خانواده خود که علاقه مند هستند نیز به اشتراک بگذارند (اما مطمئن شوید که لینک های به اشتراک گذاری، آنها را به یک صفحه اصلی هدایت کند که ثبت شده است!). 
      • افراد غیر ثبت نام شده: به افرادی ارسال کنید که هنوز فرصتی برای ثبت نسخه ثبت شده را پیدا نکرده اند. اگر آنها در آن روز نمی توانستند وبینار را بسازند و یا هرگز ثبت نام نکرده اند، این امر به آنها این امکان را می دهد که آنها را در اوقات فراغت خود تماشا کنند. آنها را با لینک بخشی که شما برای ثبت ایجاد کرده اید، آماده می کند، بنابراین شما می توانید  تغییر و ثبت را اندازه گیری کنید.

10. رسانه های اجتماعی


رسانه های اجتماعی ممکن است در اینجا گزینه ای واضح را به نظر برساند، اما اغلب آن را دست کم گرفته اند. اگر دنبال کننده های زیادی داشته باشید، ممکن است از انتشار مطالب کوتاه و شیرین با پیوند به صفحه اصلی وبینار دیدن کنید.
اگر از LinkedIn استفاده می کنید، سعی کنید آن را در صفحه خود، صفحه شرکت شما و در صفحات گروه مربوطه قرار دهید.

با این حال، اگر شما هنوز کاملا در آنجا حضور ندارید، تبلیغات اجتماعی پرداخت شده، یک راه عالی برای افزایش آگاهی است.  LinkedIn، فیس بوک و توییتر همه گزینه های پرداخت شده را ارائه می دهند، بنابراین بهتر است تحقیقات خود را انجام دهید و بدانید که شخصی که بیشترین بازدید از شما در کجا است.

11. فیلم تیزر

 

ارتقاء لازم نیست فقط در نوشتن باشد

ضبط ویدیوی 1-2 دقیقه ای که در مورد وبینار شما و آنچه شما قصد دارید برای پوشش دادن بگویید. اگر مدرسهای متعددی داشته باشید، سعی کنید همه را به مشارکت دعوت کنید.

وقتی کارتان را انجام می دهید، ویدیوی خود را به YouTube آپلود کنید و از طریق رسانه های اجتماعی آن را تبلیغ کنید.

12. سخنرانان دیگر


اگر شما وبینار را با شخص دیگری یا چندین نفر میزبانی می کنید، آنها را به عنوان زیرمجموعه ها یا پایگاه های داده خود استفاده می کنید.

آنها یک وبلاگ در مورد آن بنویسند یا پیامی را در سیستم عامل های اجتماعی خود ارسال کنند. هرچه افراد بیشتری می توانند وبینار را ارتقاء دهند، اشتراک بیشتری کسب خواهید کرد – این امر به معنی ثبت نام کنندگان بیشتر در وبینار شما است.

13. تبلیغات اجتماعی پرداخت شده 

 

یک تاکتیک دیگر IMPACT ، موفقیت بزرگ در تبلیغ وبینارهای خود به روش تبلیغات پرداخت پرداخت بر روی رسانه های اجتماعی است.

هر دو فیس بوک و LinkedIn در حال حاضر سیستم های تبلیغاتی جامعی را با توانایی های هدفمند دقیق برای کمک به شما در رسیدن به افراد جدید و یا حتی retarget بازدید کنندگان گذشته که علاقه مند به موضوع هستند ارائه می دهد. 
مواردی جهت یاد آوری
در میان برنامه ریزی، راه اندازی و ترویج وبینار خود، فراموش کردن برخی از چیزهای مهم بیسار آسان است. در اینجا چند مورد ذکر می شود تا مطمئن شوید که شما به یاد داشته باشید:

  • یک صفحه فرود بهینه شده را با یک روش ساده برای ثبت نام ایجاد کنید.
  • شروع به ترویج وبینار خود حداقل دوازده هفته پیش از زمان.
  • اطمینان حاصل کنید که برای بازخورد در مورد اینکه چرا برخی افراد ممکن است قادر به حضور نباشند، بپرسید.
  • تست و آزمایش مجدد آنچه را که تاکتیک ها برای وبینارهای شما و افراد شما مناسب است، پیدا کنید.
  • به یاد داشته باشید که وبینار را ضبط کنید تا بتوانید پس از آن به ثبت نامانتان ارسال کنید، و همچنان به تبلیغ آن ادامه دهید (تا زمانی که هنوز مرتبط است).