آگهی ها باید به صورت آنلاین خلاق باشند. متأسفانه این اغلب به معنی تجارت در بخش تجارت الکترونیک است. شما ممکن است قادر به ایجاد یک وب سایت زیبا و تصویری  باشید، اما این مجموعه فوق العاده بدون توانایی فروش کالاها، چاپ ها و سایر محصولات شما هیچ چیز نیست. این جایی است کهUcraftوارد عرصه می شود. این بررسیUcraftطرح های وب سایت جذاب ارائه شده توسط سازنده صفحه را ارائه می دهد و شما را از طریق برخی از ابزارهای عالی فروش که برای ایجاد پول به عنوان یک مورد خلاق نیاز دارید هدایت می کند.
به طور کلی، Ucraftبرای ساخت وب سایت های بهتر به شیوه ای سریع تر اختصاص داده شده است. بنابراین، آن یک سازنده کشیدن و رها کردن را ارائه می دهد به طوری که شما لازم نیست که در مورد برنامه نویسی و یا توسعه بیشتر وب سایت ها چیز زیادی یاد بگیرید.  شما قادر به ساخت وب سایت های خیره کننده، حرفه ای برای عکاسی، طراحی وب، نوشتاری و هنرهستید. مطمئنا، دیگران می توانند از ابزارUcraftاستفاده کنند، اما این شرکت تا حد زیادی با کمک رسانه های قوی خود به ایجاد آگهی  ها متمرکز شده است.
شما همچنین می توانید به این مقالات علاقه مند باشید:
-    چگونه نرم افزار طراحی گرافیک رایگان گردآوری می شود؟
-      موارد رایگان :100 عکس بسیار معروف از عکس مونی 

بررسی UCRAFT : بهترین ویژگی ها
خالق صفحه ورود رایگان و جذاب


خالق صفحه فرود رایگان است، و شما قادر به ایجاد صفحه فرود خود در عرض چند دقیقه هستید. شما  فرآیند طراحی را با انتخاب یک قالب شروع میکنید. پس از آن، تمام تغییرات به طور خودکار ذخیره می شود و درUcraftمنتشر می شود.

ابزار طراح با عملکرد کشیدن و رها کردن


 
ابزار طراح این اطمینان را ایجاد می کند که شما ميتوانيد لمس طراح را به وبسايت خود اضافه کنيد، حتي اگر در طرح شما نباشد. از یک  UIKit کامل برای تغییرات پیشرفته، تا ابزار ساده برای تنظیم سرصفحه ها، رنگ ها و اندازه ها، مورد طراحیUcraft به همان سادگی که ارائه می شوند، هستند.  

پشتیبانی قوی تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای منظم وآگهی ها


 
طرح تجارت الکترونیک (که در زیر ارائه شده است) تقریبا همان چیزی است که بیشتر کسب و کارهای کوچک و متوسط نیاز دارند. با این حال، شما همچنین می توانید بروز شوید تا ابزار بسیار پیشرفته ای برای فروش محصولات خود داشته باشید.
به طور خلاصه، Ucraftدارای گزینه های تجارت الکترونیک اجتماعی برای فروش در مکان هایی مانند فیس بوک و آمازون است. شما همچنین ویژگی های جستجوگرهای محصول، با بیش از 70 راه حل پرداخت و حمل و نقل، و معاملات امن را دریافت خواهید کرد. نکته دیگر این کهUcraftهیچ هزینه ای را صرف هزینه های معامله نمی کند.
من این واقعیت را دوست دارم که می توانید با چندین برنامه و سیستم عامل تجارت الکترونیک هماهنگ شوید. به عنوان مثال، شما ممکن است بخواهید در مکان هایی مانند eBay فروش انجام دهید یا فروشگاه خود را بهZendeskوصل کنید. هر دو مورد  با تعدادی دیگر از موارد هماهنگ ممکن است.
همانطور که ذکر شد، طرح تجارت الکترونیکی، با پشتیبانی از 50 محصول، ذخیره سازی نامحدود، پرداخت و مدیریت سفارش، و پشتیبانی چند جانبه بسیار قدرتمند است. 
با این حال، میتوانید به برنامه های بالاتر ارتقا پیدا کنید تا مواردی مانند محصولات بیشتر ، صورتحسابها، لیستهای مورد علاقه، پشتیبانی مالیات بر ارزش افزوده، معافیت مالیاتی، فروش eBay، ردیابی در زمان واقعی و موارد دیگر را دریافت کنید.

سازنده لوگو رایگان
 


سازنده لوگو رایگان ازUcraftیک مزیت بزرگ برای کسب و کارهای کوچک و آگهی ها است. لوگو های فرمت SVG و PNG می تواند ایجاد شود.  نه تنها طرح های جالبی برای شروع کار شما دارد، بلکه می توانید خلاقیت خود را داشته باشید و وب سایت خود را همانطور که می خواهید بسازید.  آنچه جالب است این مساله است که پس از طراحی لوگو ، آن در وب سایت شما قرار می گیرد و همچنین یک فایل برای استفاده از آن در جای دیگری برای کسب و کار خود دریافت خواهید کرد.
لوگو را در همه مطالب بازاریابی قرار دهید، آن را در خبرنامه ایمیل خود قرار دهید و آن را در کارت های کسب و کار خود چاپ کنید. این یک سازنده لوگو رایگان است، که همیشه در مورد آن چیزی نیست که شما برای این کار ثبت نام می کنید. گاهی اوقات شما مجبور به پرداخت هزینه می شوید و یا نمی توانید برند سازنده لوگو را حذف کنید. این در موردUcraftنیست.

بررسی UCRAFT : قیمت گذاری

شما می توانید برایUcraftبه صورت ماهیانه یا سالانه پرداخت کنید.  برنامه های سالانه پول اضافی شما را در طولانی مدت ذخیره می کند و یک دامنه سفارشی دریافت می کنید، اما هنوز هم می توانید برای هر ماه هزینه پرداخت کنید، اگر هنوز  متعهد نیستید. 
یکی از بهترین قطعات در موردUcraftاین است که شما می توانید با برنامه رایگان برای دسترسی به برخی از ابزارهای صفحه فرود فوق العاده و موارد دیگر بروید. پس از آن شما باید شروع به پرداخت کنید، اما این برنامه ها نسبت به بسیاری از رقابت ها ارزان تر هستند و شما این پشتیبانی از تجارت الکترونیک را دریافت می کنید.
در اینجا برنامه های قیمت گذاری برای اشتراک سالانه وجود دارد تا ببینید چه چیزی دریافت می کنید:
-    صفحه فرود – برای همیشه رایگان.  شما یک صفحه فرود، محتوای قابل تنظیم، گزینه ای برای اتصال دامنه خود، یک برنامه جستجوگر، گزینه ای برای دعوت از اعضای تیم، پشتیبانی مشتری از Ucraftو میزبانی رایگان دریافت می کنید. تنها نکته این است که شما باید با علامت Ucraftدر صفحات فرود زندگی کنید.
-    وب سایت – با پرداخت 6 دلار در هر ماه شما یک دامنه سفارشی، یک وب سایت (صفحات نامحدود)، یک سازنده کشیدن و رها کردن، حذف علامت  تجاری Ucraftو ، پشتیبانی مشتری بصورت 24 ساعته در 7 روز هفته ، بیش از 15 یکپارچگی و هماهنگی، میزبانی رایگان، یک برنامه جستجوگر، مقالات نامحدود، ابزار چند زبانه و غیره دارید.
-     تجارت الکترونیک - این طرح 13 دلار در ماه هزینه می کند و همه چیز را از برنامه های قبلی، دامنه سفارشی، پشتیبانی از 50 محصول، بدون هزینه معامله، بیش از 70 روش پرداخت و حمل و نقل، پشتیبانی چند ارز، SEP برای محصولات، پرداخت و مدیریت سفارش، ردیابی زمان واقعی، ذخیره سازی نامحدود فراهم می کند.
همانطور که می بینید، این مدل های قیمت گذاری بسیار چشمگیر هستند. بیشتر سازندگان وب سایت بیش از 6 دلار در ماه هزینه می کنند و شما برای ساختن بسیاری از سازندگان تجارت الکترونیک برای کمتر از 13 دلار در ماه ، سخت گیر خواهید شد.
جالب اینکه چند برنامه دیگر ارائه شده است اگر شما می خواهید بروز شوید که 13 دلار برای هر ماه بسته های تجارت الکترونیک می باشد.  به عنوان مثال، یک برنامه Pro برای 31 دلار در ماه به فروش می رسد و برنامه نامحدود 60 دلار در ماه تعیین می شود.  به طور خلاصه، اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را گسترش دهید و بهترین ابزار را به دست آورید، این زمانی است که شما می توانید بروز شوید.
در نهایت، تمامی کاربرانUcraft موارد زیر را به صورت رایگان بدست می آورند:
-     الگوها
-     ابزار جستجوگرها
-     ابزار طراح
-    سازنده لوگو 
-     مقالات
UCRAFT برای چه کسی  بصورت بهترین تنظیم شده است؟
همانطور که در این مقاله چند بار در مورد این موضوع صحبت کردم، Ucraftبیشتر برای آگهی ها و کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد.  این مساله نسبت به بسیاری از وبسایتهای دیگر و سازندگان تجارت الکترونیک در بازار ارزانتر است و این شرکت با طرحهای مدرن و الگوهای زیبای آن کار خوبی انجام میدهد.
این ویژگی ها هنوز به اندازه کافی برای شما در آینده در مقیاس بزرگ هستند و شما پاداش لوگو ساز رایگان ، ابزارهای SEO و قالب ها را دریافت می کنید.
اگر در مورد این بررسیUcraftسؤالی دارید، به ما اطلاع دهید.