خب ، من یه کسب و کار دارم اما به وب سایت نیاز ندارم. من یک صفحه فیس بوک دارم. "
کم و بیش هر کسی که در تجارت طراحی سایت کار میکند، این جمله را حداقل یکبار شنیده است. اما مگر اینکه به گسترش و رشد تجارت خود علاقه مند نباشید، به یک وبسایت نیاز دارید.

از آنجا که جهان در حال غوطه ور شدن در عصر دیجیتال میباشد. هر کسب و کاری با هر اندازه ای باید بتواند به کار خود ادامه داده  و خود را حفظ کند. درغیراین صورت شانس تبدیل شدن به یک دایناسور بسیار زیاد است (همه ما میدانیم چه اتفاقی برای دایناسورها افتاد). این روزها اهمیت داشتن وبسایت خیلی بیشتر از فروختن محصولات و تبلیغ خدمات شماست.
هنوز در مورد داشتن یک وبسایت مطمئن نیستید؟ خب این هم 7 دلیل چرا به وبسایت نیاز داریم:

 


1-بقیه هم همین کار را انجام میدهند

خب اگر یک وبسایت نداشته باشید قطعا هیچ چیز مشتریان بالقوه را، از اینکه با جستجو وبسایت رقبای شما را پیدا کنند، متوقف نخواهد کرد. که به این معنی است که آنها محصولات رقبای شمار میخرند نه شما را. خیلی بیشتر از گذشته، یک مشتری وقتی دنبال چیزی میگردد، آن را در گوگل و به صورت آنلاین جستجو میکند. اگر کسب و کار شما در وب یافت نشود ، مطمئناً مشتریان پول خود را در جای دیگری خرج میکنند. پس در ادامه همراه باشید و استعداد دیجیتال خود را شکوفا کنید.


2-از شما انتظار می رود

خانمها، آقایان؛ در سال 2019 هستیم. این روزها هر شرکتی یک وبسایت دارد، پس شما را تشقویق میکنم که وقتی دارید به یک مشتری میگویید که شرکت شما وبسایت ندارد، مستقیم در صورتش نگاه کنید. دسترسی به اطلاعات تقریباً آسان و سریع است. همه میتوانند یک لپتاپ باز کنند یا با تلفن همراه خود به سادگی درمورد چیزی جستجو کند. هیچکس کسب و کار شما را جدی نخواهد گرفت اگر وبسایتی برای نمایش اطلاعات خود نداشته باشید.

 

3- آنچه را پیشنهاد می کنید نشان دهید

حضور دیجیتالی به شما امکان می دهد آنچه را که ارائه می دهید نشان دهید و چرا مشتریان باید با شما تجارت کنند و نه رقبای شما. اطمینان حاصل کنید که تصاویر و فیلم های محصولات واقعاً تأثیرگذار هستند. مانند یک مغازه فیزیکی ، به ظاهر خانه شما اهمیت می دهید. یک وب سایت هم نباید متفاوت باشد. وبسایت خود را بیارایید و شروع به فروش کنید.

 

4-اعتبار اجتماعی

داشتن یک وبسایت به تنهایی مشکل را حل نمیکند. درواقع این فقط نوک کوه یخ است وقتی شروع به "دیجیتالی" فکر کردن میکنید. اعتبار یک کلید مطلق برای تأثیرگذاری و هدایت مصرف کننده برای انتخاب یک محصول نسبت به محصول دیگر است. 90 درصد از مصرف کنندگان اظهار داشتند که بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. برای مثال، در حالی که شما نمی توانید به طور کامل آنچه درباره کسب و کار شما درسایت Yelp (سایتی برای بررسی رستورانها که کاربران تجربیات خود را به اشتراک میگذارند) گفته میشود را کنترل کنید، شما باید حداقل تجربیات تجارب مشتری خود را به حداکثر برسانید، شما باید بهترین تجربه را برای مشتری خود رقم بزنید.


5-آنچه که گفته میشود را کنترل کنید

کانال های رسانه های اجتماعی پر جنب و جوش و پر از اطلاعات هستند که میلیون ها بار به اشتراک گذاشته می شوند. متأسفانه ، هیچ راهی برای کنترل موارد گفته شده در مورد کسب وکار خود وجود ندارد، اما داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد حداقل روایت خود را به کار گیرید ، و شروع به تأثیرگذاری در مورد برند خود در بین عموم کنید. صدا و لحن مناسب را برای بیان شخصیت برند خود پیدا کنید و به جمعیت خاص خود دسترسی پیدا کنید. تمام کانال های رسانه های اجتماعی خود را به وب سایت خود پیوند دهید و قدرت وبلاگ نویسی را دست کم نگیرید! اشتیاق خود را برای تجارت خود با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و نسبت به آنچه که می خواهید ایمان باشید.

 

6-به گوگل اجازه میدهید بداند شما وجود دارید

گوگل کردن معادل جستجو است. مطالعات اخیر نشان داد كه 81٪ از مصرف كنندگان قبل از خرید بصورت آنلاین تحقیق می كنند. این برای هر نوع محصول معتبر است و نه تنها فروش آنلاین. می تواند یک خانه ، ماشین ، یک جفت کفش باشد یا یک تفریحگاه خوب برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود پیدا کنید. با تنظیم SEO مناسب در وب سایت خود ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و راهکار مناسب برای تحقق آن ، شانس نمایش در گوگل را به حداکثر برسانید. اگر گوگل بتواند شما را پیدا کند ، همه افراد دیگر می توانند.


7-سندروم نیویورک

نیویورک: شهری که هیچوقت نمیخوابد، درست است؟ خب بیایید به این نکته را به وبسایت ها و بازار ربطش بدهیم. خوب نخواهد بود که یک فروشنده داشته باشید که هرگز نمی خوابد ، هیچ روز مرخصی نمی گیرد ، هرگز درخواست افزایش حقوق نمی کند و از نداشتن تعطیلات آفتابی افسرده نمیشود؟ خب، طرز فکر خود درمورد وبسایت که فقط یک چهره دیجیتالی برای تجارت شماست، تغییر دهید. وبسایت میتواند و باید یک ماشین فروش و یک سفیر برای برند شما باشد.

هنگامی که به درستی انجام شود ، یک وب سایت می تواند بهترین فروشنده شما در سازمان شما باشد. آیا برای ساختن یک وبسایت به کمک دارید؟ گروه نرم افزاری آبی میتواند به شما کمک کند تجارت خود را به سمت موفقیت هدایت کنید.