امروزه برنامه های تلفن همراه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده اند که نمی توان عملکرد صحیح از زندگی روزمره ما را بدون برنامه ها تصور کرد. قابلیت استفاده برنامه ها در زندگی روزمره را می توان از این واقعیت دانست که امروزه ما برنامه هایی برای پرداخت صورتحساب به صورت آنلاین ، گوش دادن به موسیقی ، آموزش و ارتقاء خود از طریق کتاب های الکترونیکی و کتابخانه و انجام کارهای روزمره مانند ایجاد لیست برای کار روزمره، تنظیم زنگ هشدار و یادآوری برای رویدادها، داریم.
نه تنها در زندگی روزمره ما ، این مهم است که بدانیم طراحی برنامه تلفن همراه به کلیدی برای تسلط بر بازار فروش آنلاین تبدیل شده است. با ظهور اندروید ، درآمد بازار آنلاین و دسترسی شرکت ها به دورترین مکان توسط برنامه ها کنترل می شود. این یک واقعیت شناخته شده است که توسعه برنامه های کاربردی موبایل به هنر قرن تبدیل شده است. در حال حاضر 60درصد جمعیت مصرف کننده دیتا به سمت موبایل رفته اند، کاملاً مشخص است که واقعیت فضای اینترنت تغییر کرده است. کاهش شدید قیمت موبایلهای پلتفرم اندرویدی و iOS به یکی دیگر از عوامل مثبت برای قابلیت دیجیتال موبایل تبدیل شده است. 


وقتی همه روش یکسان هوشمند شدن را انتخاب میکنند ، مشاغل "راه  کمترانتخاب شده " را انتخاب میکنند. آنها با توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه که سابقه اثبات شده از توسعه برنامه کراس پلت فرم را دارند ، همکاری می کنند. این کار به مشاغل حاشیه امن بیشتری نسبت به بقیه میدهد و همینطور که برنامه به بلوغ میرسد هزینه های توسعه اپلیکیشن را کاهش میدهد. با توجه به نیاز روزافزون به حضور آنلاین ، خواه برای بالا بردن کیفیت سهام یا فروش محصول یا خدمات ، توسعه اپلیکیشن موبایل تبدیل به یک نیاز اساسی برا مشاغل شده است. درگیر شدن رسانه های اجتماعی در بازار فروش آنلاین یکی از مهمترین عوامل افزایش اهمیت خدمات توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه است. بنابراین ، ما نمی توانیم واقعیت قابل توجه برنامه نویسی برنامه تلفن همراه را از بین ببریم. در عین حال یک مسئولیت برابر برای یک سازنده برنامه تلفن همراه ایجاد شده تا همیشه با آخرین نیازها و انتخاب های کسب و کارها همگام باشند. فرایند ترکیبی از کلاسیک بودن و مدرن بودن در عین حال است. خدمات مستمر به مشتریان نیز یکی از ویژگیهای مورد نظر یک شرکت قابل اعتماد توسعه توسعه موبایل است. 

گروه نرم افزاری آبی یکی از قوی ترین تیم های توسعه برنامه تلفن همراه و طراحی سایت در کاشان می باشد که آماده همکاری با سازمان ها ، شرکت ها و استارتاپ های کاشانی می باشد .
با ظهور هوش مصنوعی که به عنوان دستاورد بزرگ بعدی در قرن بیست و یکم ذکر شده است ، می توان جنبه های توسعه برنامه مانند شخصی سازی ، تعامل و وفاداری به ارتفاعات جدید را در نظر گرفت. هدف اصلی، افزایش سطح تلاش های تحقیق و توسعه در فرآیند درجه بندی فناوری است. در عین حال ، سازوکارهای اجرای باید مطابق با الزامات باشند. همچنین باید توجه داشت که گونه بشر در طول زمان کمتر مورد توجه قرار گرفته شده. پس چه روشی بهتر از اینکه از طریق دستگاهی مثل تلفن همراه به او توجه شود.