چگونه وب سایت ها می توانند با تقریبا میلیون ها صفحه نمایش هماهنگ شوند؟ 
 

طراحی سایت واکنش گرا.

با طراحی وب سایت واکنشگرا ، وب سایت شما (و صفحات آن) می توانند بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار دهند ، خواه در رایانه شخصی ، لپ تاپ ، تبلت یا تلفن هوشمند آنها. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، وب سایت شما به یک طراحی واکنشگرا نیاز دارد.
طراحی سایت واکنشگرا چیست ، و چگونه کار می کند؟
خواندن را ادامه دهید تا متوجه شوید ، به علاوه نمونه هایی واقعی در طراحی سایت واکنشگرا را ببینید! 
طراحی سایت واکنشگرا چیست؟
طراحی سایت واکنشگرا یک رویکرد طراحی وب را توصیف می کند که به وب سایت ها و صفحات امکان ارائه (یا نمایش) در همه دستگاه ها و اندازه صفحه را با تطبیق خودکار با صفحه ، چه این یک میز کار ، لپ تاپ ، تبلت یا تلفن هوشمند فراهم می کند.
طراحی سایت واکنشگرا چگونه کار می کند؟
طراحی سایت واکنشگرا از طریق صفحات آبشاری (CSS) استفاده می شود ، با استفاده از تنظیمات مختلف برای ارائه ویژگی های سبک متفاوت بسته به اندازه صفحه ، جهت گیری ، وضوح تصویر ، قابلیت رنگ و سایر ویژگی های دستگاه کاربر. چند نمونه از خصوصیات CSS مربوط به طراحی وب پاسخگو شامل viewport و media query  ها میباشد.
آیا وب سایت من واکنشگرا است؟
به سرعت می توانید ببینید که آیا یک وب سایت در مرورگر وب شما واکنشگرا است یا خیر.
 
 Google Chrome  را باز کنید
 به وب سایت خود بروید
 Ctrl + Shift + I را فشار دهید تا Chrome DevTools را باز کنید
 برای باز کردن نوار ابزار دستگاه ، Ctrl + Shift + M را فشار دهید
 صفحه خود را از منظر موبایل ، رایانه لوحی یا رومیزی مشاهده کنید
شما همچنین می توانید از یک ابزار رایگان مانند تست سازگاری با موبایل Google استفاده کنید تا ببینید آیا صفحات وب سایت شما سازگار با موبایل هستند یا خیر. در حالی که با سایر رویکردهای طراحی مانند طراحی تطبیقی می توانید به سازگاری با موبایل دست پیدا کنید ، طراحی وب واکنشگرا به دلیل مزایای آن رایج ترین است.
چرا طراحیسایت واکنشگرا برای طراحان وب و صاحبان مشاغل اهمیت دارد
طراحی وب واکنش گرا طراحان وب ، طراحان رابط کاربری و توسعه دهندگان وب را از ایجاد شبانه روز وب سایت برای هر دستگاه متفاوت مختلف رهایی می بخشد. همچنین زندگی صاحبان مشاغل ، بازاریابان و تبلیغ کنندگان را آسان تر می کند. 
چند مزیت ذکر شده است:
 یک سایت برای هر دستگاه: چه در آی-مک 27 اینچی با اتصال بی سیم و چه از صفحه تلفن اندروید شما مشاهده شود ، وب سایت برای لذت مطلوب مشاهده کاربر پیکربندی می شود.
 طراحی بهینه برای دستگاه: با رویکرد طراحی وب پاسخگو ، تمام تصاویر ، فونت ها و سایر عناصر HTML بطور مناسب اندازه گیری می شوند و هر اندازه صفحه نمایش کاربر را به حداکثر می رساند.
 بدون نیاز به تغییر مسیرها: سایر گزینه ها جهت طراحی برای چندین دستگاه ، نیاز به استفاده از ریدایرکت دارد تا کاربر را به نسخه مناسب یک صفحه وب ارسال کند. بدون نیاز به تغییر مسیرها ، کاربر می تواند در اسرع وقت به مطالبی که می خواهد نگاه کند ، دسترسی پیدا کند. 
ما مفتخریم به عنوان یکی از حرفه ای ترین تیم های طراحی سایت در کاشان در زمینه طراحی سایت واکنش گرا در کاشان فعالیت می کنیم و با جدیدترین استانداردها و فریمورک هایی نظیر bootstrap , scss ,.. بهترین خروجی را ارائه می نماییم .
طراحی وب واکنشگرا از دیدگاه قیمت نیز به صرفه است. همچنین مدیریت برای شما ساده تر است زیرا این یک سایت در مقابل دو است. لازم نیست دو بار تغییرات ایجاد کنید. در عوض ، می توانید از یک وب سایت واحد کار کنید و آن را به روز کنید.
 

نمونه هایی از طراحی وب واکنش گرا

طراحی وب پاسخگو کار می کند ، پیش بروید و از تلفن هوشمند خود به اینترنت دسترسی پیدا کنید و در برخی از سایت های ذکر شده در mediaqueri.es - گالری آنلاین که دارای طراحی های وب پاسخگو است ، مرور کنید.
اکنون به همان سایتها در دستگاه دیگری با قابلیت اینترنت مانند لپ تاپ یا iPad خود نگاه کنید. همچنین می توانید از DevTools در Chrome استفاده کنید.
توجه کنید که چگونه صفحات چیدمان خود را متناسب با دستگاهی که در آن قرار دارید تغییر می دهند؟
این طراحی سایت واکنشگرا است.