همه ما تمایل داریم موارد را به صورت واضح در نظر بگیریم. و با وجود جهش های بزرگ تکنولوژی، همیشه کارهای بیشتری وجود دارد که می توانیم به آنها دست یابیم ، بدون اینکه حتی بدانیم چقدر پیچیده هستند. نگاه کنید که دسترسی به هر ویدئویی از طریق تلفن شما چقدر آسان شده است (برادرزاده سه ساله شما این کار را با یک دست انجام داده است).
ایجاد وب سایت توسط خود شما یکی از این شگفتی هاست که به واقعیت تبدیل شده است. در سال 2019 ، به لطف تکامل سازندگان وب سایت ، هر کس می تواند حضور آنلاین خود را طراحی کند ، یکی از آنها واقعاً می توانند افتخار کنند - و بازدیدکنندگان خود ، تحت تأثیر قرار بگیرند. بعلاوه ، حتی اگر مدرک علوم رایانه یا طراحی کامپیوتر ندارید ، ممکن است. 
حتی بهتر: تعداد بیشماری از برنامه های حرفه ای موجود (یک فروشگاه آنلاین ، رزرو و غیره) باعث می شود درآمدزایی آسان شود ، جامعه ای از طرفداران پرورش یابد و برند شما را ارتقا بخشد. به عبارت دیگر ، یک وب سایت دیگر یک پنجره فروشگاه زیبا نیست - این مرکز زندگی تجاری شما در دنیای آنلاین است. و شما نمی توانید از داشتن چنین چیزی خودداری کنید.
حالا ، چطور شروع می کنید؟ به غیر از فنجان قهوه سنتی و زمان سرمایه گذاری ، به برخی دانش های اساسی نیاز دارید تا شما را در مسیر صحیحی قرار دهند. این چیزی است که این راهنمای کامل در مورد همه چیز دارد. از انتخاب سازنده وب سایت تا ادعای دامنه خود ، از ایجاد محتوای خود گرفته تا یافتن در Google ، در اینجا تمام مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای در سال 2019 ذکر شده است: 
1. هدف خود را تعیین کنید
2. سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید
3. طرح خود را تعریف کنید
4. نام دامنه خود را انتخاب کنید
5. محتوای خود را جمع کنید
6. صفحات مناسب را اضافه کنید
7. قابلیت استفاده را اول قرار دهید
8. سئو خود را انجام دهید
9. ابزارهای حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید
10. آن را در دسترس همه قرار دهید
11. با بازدید کنندگان خود ارتباط برقرار کنید
12. برای موبایل بهینه سازی کنید
13. با یک دوست تماس بگیرید
14. انتشار دهید - و دوباره سر کار برگردید
 

01. هدف خود را تعیین کنید

قبل از شروع ، شما باید در مورد آنچه می خواهید به دست آورید ، کریستال باشید. یک وب سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد ، از جمله:
 
• فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات خود به جهان (وب گسترده).
• نمونه کارها برای نشان دادن هنر شما.
• یک صفحه فرود برای تبلیغ یک کمپین بازاریابی.
• یک وب سایت رزومه کاری برای ترغیب استخدام کنندگان.
• یک وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن دانش خود.
• وب سایت رویدادهای عروسی ، مهمانی و رویدادهای شرکت.
هرچه باشد ، وب سایت شما باید یک هدف اصلی و تنها یک هدف را داشته باشد. این بدان معنا نیست که باید یکنواخت باشد. به عنوان مثال ، یک عکاس عروسی می تواند عکس هایی از رویدادهای قبلی را به نمایش بگذارد یا مقالات وبلاگ بنویسد ، اما همه این موارد باید به هدف اصلی خدمت کند: تماس با مشتری های جدید. 
بخاطر داشته باشید که بازدید کنندگان و رباتهای Google شما می خواهند درک خود را در هر چشم و چشمی بدانند. داشتن چندین هدف اصلی فقط می تواند منجر به سردرگمی شود ، که به نوبه خود شانس بازدید کنندگان شما را برای ترک زودرس صفحه شما افزایش می دهد. 
 

02. سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف شما مشخص شده است ، زمان آن رسیده که ابزار مناسبی را برای رسیدن به آن انتخاب کنید. سازنده وب سایت (که به آن سیستم مدیریت محتوا نیز گفته می شود CMS) بستری است که با استفاده از آن می توانید یک وب سایت ایجاد کنید ، شخصی سازی کنید و منتشر کنید - همه اینها با استقلال کامل. 
ده ها پلتفرم در بازار موجود هستند - اما همه آنها برابر متولد نشده اند. 
گروه نرم افزاری آبی در کاشان برای پیاده سازی حرفه ای سایت ها از CMS اختصاصی برای هر وبسایت استفاده می کند تا بهترین نتیجه و سفارشی سازی برای هر پروژه انجام گردد برای طراحی سایت در کاشان کلیک کنید.