به اطراف خود نگاه کنید: همه در تلفن خود هستند. تمام روز. این علامت بارهاست. برخی آن را عصر اطلاعات یا عصر دیجیتال می نامند. من آن را عصر تلفن همراه می نامم.
این احتمالاً برای همیشه دوام نخواهد داشت و من نمی دانم که آینده چه می شود. اما با بیشتر و بیشتر دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه ، این یک واقعیت است که باید بپذیریم.


این عصر موبایل است.

بنابراین ، به عنوان یک کارآفرین ، حضور موبایلی شما چگونه است؟ آیا مدیرعامل یک اپ موبایل هستید؟ یا اینکه ، شما فقط یک فروشگاه فیزیکی دارید؟ آیا شما فقط سایت هستید؟ آیا برنامه ها چیزی است که همیشه در مورد ورود به آن صحبت کرده اید ، اما شما نمی دانید چگونه شروع کنید؟
اگر چنین است ، این خوب است - شما تنها نیستید. شرط می بندم شما هنوز هم دارید زمان را تلف میکنید. اما احتمالاً می توانستید کارهای بیشتری انجام دهید. به یاد داشته باشید: این عصر موبایل است.


این ایده اپلیکیشن شماست.

فرض میکنیم که شما نیاز شدیدی به یک اپلیکیشن دارید و از قبل یک ایده بزرگ برای اپلیکیشن داشته اید.
بنابراین گام منطقی بعدی این است که یاد بگیرید که آن را برنامه نویسی کنید، درست است؟ خیر. قطعا صددرصد اشتباه است. این کار مثل این است که، خانه خود را با دستان خود شروع به ساختن کنید.
منظورم این است که چرا نه؟ شما این ایده را دارید ، تصور اینکه خانه کامل شما چگونه به نظر می رسد. وسایل و تجهیزات به راحتی در یک فروشگاه بزرگ جعبه در دسترس هستند. چوب ، میخ ، ابزار ، بروید مقداری خرید کنید! حتی می توانید یک تن کتاب و دوره در مورد خانه سازی پیدا کنید. تعداد زیادی از وب سایت ها و کانال های YouTube به این اختصاص داده شده اند!
بنابراین ، آیا می توانید خانه خود را از ابتدا بسازید؟ مطمئناً ، ده بار طول خواهد کشید تا وارد شوید. اوه ، و از من نخواهید که در آن دام مرگ قدم بگذارم.
شیوه انجام آن اینگونه است
به طور جدی ، اگر شما یک حرفه ای نیستید ، یک نفر را استخدام کنید. هزاران تن وجود دارد که می خواهند برنامه شما را بسازند. افرادی که می دانند چه کاری انجام می دهند و می توانند این کار را نیز انجام دهند بسیار عالی. مزیت این است که اگر بدانید که به دنبال چه چیزی هستید ، حتی مبلغ 50،000 دلار حتی برای شما هم هزینه نخواهد کرد ، احتمالاً فکر می کنید برای تحقق ایده خود هزینه دارد!
اگر شما یک نفر را که میداند چکار کند را استخدام نکنید، اگر شما این کار را به یک حرفه ای نسپارید، تبریک! شما یک سرگرمی پیدا کرده این.
نه یک کسب و کار! یک سرگرمی! یادگیری حرفه ای برنامه نویسی سالها زمان می برد. بله ، اعتراف خواهم کرد: شما می توانید با یادگیری چند چیز و استفاده از ابزارهای جالب دیگری که پیدا می کنید ، نمونه اولیه را بسازید ، اما من هنوز هم فکر می کنم این یک سرگرمی است. بنابراین اگر "یادگیری کدنویسی" یکی از دلایلی است که شما در حال حاضر در بازی اپلیکیشن نیستید ، باید بپذیرید که فقط می ترسید.
این مانع شماست.
به این دلیل است که یادگیری کد نویسی ، سد راه است که با ترس پوشیده شده است. ترس از موفقیت (سندرم ایمپوستر) ، ترس از تفویض (وسواسی مانند من) یا ترس از چیز دیگری. این فقط ترس است.
نکته طرفدار مورد علاقه من برای مقابله با ترس در تجارت شما صرفاً بررسی آن است. آیا این یک ترس معقول است؟ یعنی باید ترسید؟ اگر چنین است ، می توانید آن را برطرف کنید. مشکلی در برنامه یا ایده وجود ندارد ، بنابراین آن را رفع کنید. اگر نه ، آن را نادیده بگیرید. 
یک مربی پیدا کنید تا شما را در طی مراحل راهنمایی کند ، یک حرفه ای بدست آورد تا آن را برای شما بسازد و فقط ترس خود را نادیده بگیرد. شما احتمالاً هیچ دلیل خوبی برای ترسیدن ندارید ، پس چرا برنامه خود را بدون یادگیری خودتان کد نویسی ایجاد نمی کنید؟