بررسی Clutch.com در سال 2018 نشان می دهد که تقریباً 42٪ مشاغل کوچک در حال یک اپلیکیشن موبایل دارند و 30٪ درصدد برنامه ریزی برای ساختن یک مورد در آینده هستند. 28٪ از 351 صاحب مشاغل کوچک مورد بررسی گفتند که آنها در درجه اول یک برنامه موبایل برای جذب مشتری جدید ساخته اند. این مشاغل همچنین فاش کردند که پرداخت موبایل ارزشمندترین ویژگی برنامه های آنها است.

اما از طرف دیگر ، به نظر نمی رسد که این موارد خیلی ساده باشد زیرا گزارش های دیگری وجود دارد که رشد و استفاده از برنامه ها را کاهش می دهد. همانطور که در یک وبلاگ Localytics.com به اشتراک گذاشته شده است ، 25٪ از کاربران پس از یک بار استفاده برنامه ها را رها می کنند. این نتیجه واضح است که مالکان برنامه برای چه چیزی ناکام بوده اند. آنها تنها در صورتی موفق می شوند که دقیقاً آنچه را که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ، ارائه دهند. یک خرده فروش که مایل به آنلاین شدن از طریق ساخت یک اپلیکیشن موبایل است ، باید در نظر بگیرد که مصرف کنندگان اکنون به دنبال ویژگی هایی هستند که فراتر از مرور و خرید هستند.

مصرف کنندگان همچنین موبایل را برای خرید آنلاین ترجیح می دهند ، اما اگر مشاغل برنامه های خود را بهبود نبخشند ، احتمالاً فرصت های بزرگی را از دست می دهند. و آنچه آنها برای بهبود نیاز دارند ، بخش مصرف کننده و همچنین اضافه کردن ویژگی هایی است که مصرف کنندگان واقعاً می خواهند هنگام مرور اپلیکیشن های شما ببینند.

مالکان اپلیکیشن های تجاری باید هوشیار باشند. این رقابت واقعا دشوار است و اگر مصرف کنندگان در حین استفاده از آنها کمی احساس ناراحتی کنند ، به راحتی اپلیکیشن شما را نادیده میگیرند.

متخصصین صنعت طراحی و توسعه اپلیکیشن های تجاری موبایل 3 نکته را که مصرف کنندگان انتظار دارند در اپلیکیشن ها ببینند کشف کرده اند. این 3 نکته را در ادامه مرور میکنیم.

 

بگذارید کاربران در اپلیکیشن شما معاشرت کنند

90  درصد از خریداران تلفن همراه از برنامه های شبکه های اجتماعی در تلفن های خود استفاده می کنند. بسیاری از آنها همچنین می خواهند حساب های رسانه های اجتماعی را در برنامه های خود ادغام کنند تا بتوانند به راحتی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگامی که دکمه های اشتراک در شبکه های اجتماعی به یک اپلیکیشن تجارت الکترونیکی اضافه می شوند ، مشتریان قادر به برقراری ارتباط با یکدیگر و شخصی سازی تجربه خود هستند. این همچنین شامل گنجاندن ویژگی های واقعیت افزوده است.

یک اپلیکیشن تجارت الکترونیک با داشتن قابلیت شخصی سازی برای تجربه بهتر ، باعث خوشحالی و رضایت مصرف کنندگان می شود. طبعاً بازده بالاتری از مصرف کنندگان وفادار دریافت می کند.

 

 

به آنها پاداش بدهید!

حداقل 80 درصد از خریداران، اپلیکیشنی را ترجیح میدهند خریدهای آنها در طول زمان مدنظر قرار دهد و  به آنها به خاطر وفاداری جوایزی بدهد. با این کار، مشتری بیشتر اوقات ترجیح میدهد از اپلیکیشن شما خرید کند تا از امتیازها و جوایز وفاداری بهره  مند شود.

 

تخفیف های متنوع

تعداد زیادی از خریداران خواهان تخفیف در کالاهایی هستند که بطور معمول خریداری می کنند. در حقیقت، به نظر می رسد که آنها به سمت فروشگاههای خریدهایی که دارای تخفیف فروش هستند ، جذب می شوند. هنگامی که مصرف کنندگان تخفیف هایی را برای کالاهای معمول خریداری شده دریافت می کنند ، به احتمال زیاد از برنامه ای استفاده می کنند که این کار را برای آنها انجام می دهد. معمولا خریداران بطور مداوم از برنامه ای استفاده می کنند که خریدها و پیشنهاداتی با تخفیف را ارائه می دهد. آنها همچنین از اپلیکیشنی خرید میکنند که تخفیف های بیشتری دریافت کنند و حتی نوتیفیکیشن برنامه را فعال میکنند تا همیشه زودتر از این تخفیف ها مطلع شوند.

 

بنابراین ، اگر اپلیکیشن های شما نیازهای مشتری فوق را برآورده سازد ، آنها نیز نتایج بهتری را برآورده می کنند و مصرف کنندگان همچنان از آنها برای خریدهای آنلاین استفاده می کنند.