جولای یک زمان عجیب برای راه اندازی یک سایت با توجه به کاهش تابستانی است که به طور کامل اثر می کند، اما این کارآفرینان با جرات این کار را کرده اند. ما نمونه هایی از تجارت الکترونیک بزرگ، چند سایت نمایندگی که ما نمیتوانستیم بررسی کنیم، و بسیاری از مسیرهای باور نکردنی را داشته ایم.
این ماه یک روند بزرگ در حرکت قطب نما (یک لینک در هر گوشه ای از صفحه) می بیند و اختلاف منظر قطعا یک معامله بزرگ است. خواه سایت از جام جهانی الهام گرفته شده باشد یا از سایت گردشگری، در ماه جولای، بسیاری از سایت ها احساس غم انگیزی به خود می گیرند !
 

دریفت

 

دریفت یک نمایندگی خلاق با تعدادی قسمت کوچک است. با عدم پذیرش موارد کوچکی که هر نمایندگی دیگری  متقاضی آن است، آنها یک سایت جذاب و متحرک ساخته شده را تشکیل می دهند. بیش از حد عملکردی نیست، مگر اینکه هدف شما ارتباط شجاعت خلاقانه باشد - آنها ایستادگی می کنند.

 

توافق نامشخص

 

توافق نامشخص،  نماینده خلاقی است که به زیبایی آن باور دارد. صفحه ارائه آن، مدرسه ای در مسیر هنر است، و نسخه ی ساده ی آن متقاعد کننده است. من در مسیر قطب نما بفروش نمی رسم، اما شما نمی توانید همه چیز را داشته باشید.

 

 

جام جهانی فوتبال دستی2018

 

هنگامی که آخرین سوت در جام جهانی فیفا 2018 دمیده می شود، این سایت بسیار جذاب به شما امکان می دهد که این رویداد ورزشی بزرگ تابستان را به راحتی از دسکتاپ خود دریافت کنید. یک تیم را انتخاب کنید و مسیر خود را تا پیروزی انتخاب کنید. بدون چرخش این میله ها

 

 

Pittori di Cinema

 

سایت طراحی شده برای تبلیغ یک کتاب در مورد هنرمندان فیلم Pittori di Cinema، یک مکان مناسب و جسورانه با توده ای از رنگ و قلم قوی است. استفاده ساده، آن مسیر حرکت را مشخص می کند. اما گرافیک چیزی است که باید حفظ شود.  

 

 

سیاه قلم

 

سیاه قلم یک  سایت Shopify بسیار زیبای فروش عطر است. این سایت نمونه خوبی است از اینکه چقدر اختلاف  نظر موثر می تواند وجود داشته باشد اگر بطور موثر استفاده شود. من هیچ نظری ندارم که این ویدیو قورباغه عجیب و غریب برای چیست، اما با این وجود جذاب است.

 

 

شرکت دوچرخه کپنهاگ

 

اگر Le Tour در شما احساسی مانند دوچرخه سواری ایجاد می کند، اما شما انرژی کامل ندارید تا آن را فراتر از Pyrenees بسازید، به سمت شمال بروید تا یک مسیر خنک برای دوچرخه سواری پیدا کنید. سایت شرکت دوچرخه کپنهاگ دارای ویژگی های هنری  در برند، جزئیات یکنواخت  UI و  اهداف مینیمالیسم است.

 

 

 

کارت های مراقبت

 

همه ما از زمانی به زمانی دیگر تأکید می کنیم، پذیرفتن آن، مجاز است. کارت های مراقبت یک برنامه وب پیشرفته با بیش از 80 نوع راهنمایی برای کمک به شما در مقابله با سختی های زندگی مدرن است. فقط آن را بر روی تلفن خود (یا نوت بوک) باز کنید و از میان گوهر عقلانیت  حرکت کنید. من این سایت را دوست دارم.

 
 

 

 موسسه CHU Sainte-Justine 

 

کمک به جمع آوری کمک های مالی برای بیمارستان برتر کانادا برای مراقبت قبل و بعد از زایمان مادران و کودکان. طرح شبکه ای  قوی، همراه با انتخاب نام تجاری هوشمند و انیمیشن ظریف، ترکیبی برنده برای این امر مهم است.

 

 

آپوستروف

 

همیشه طراحی سایت برای کپی رایتان سخت است، اما این سایت بسیار زیباست. هوشیاری از انیمیشن پیشرو در صفحه اصلی، یک دستگاه عالی برای رانندگی در خانه است که دقیقا همان چیزی است که این سایت حداقل تبلیغ می کند.

 

 

مدرن

 

یکی دیگر از آژانس های طراحی، چیزی ویژه ای به ما نشان می دهد، این بار این تاثیر شگفت انگیزی بر روی نمایش اسلاید آنها است، زیرا شما از طریق پروژه های برجسته در صفحه بررسی خود حرکت می کنید. از طریق آن مطالعات موردی را کلیک کنید و برخی از کارهای فوق العاده روی صفحه نمایش وجود دارد.

 

 

مجوز IV Wine

 

این  سایت یک صفحه ساده نام تجاری شراب را به طر عالی بفروش می رساند، که از طریق تسخیر روح جامعه در اطراف یک بطری  از شراب خوب فرانسوی می باشد. گواهینامه شراب IV با استفاده از این سایت جذاب، فرانسوی ها را به نوشیدن شراب در ایالات متحده گرد هم آورده است.

 

 

در Caso di Mag: Kitzbühel

 

Kitzbühel آخرین مورد در یک سری پیشرفته از سفرنامه طراحی شده  باهوش در زمینه بهترین اسکی در جهان است. هر مکان می تواند صفحه شخصی خود را، با مسیر هنر سفارشی  با تسخیر روح هر مکان بدست آورد. من به جزئیات توجه میکنم.

 

 

کارپه دیم سانتورینی

 

اگر یک جا وجود داشته باشد که دوست دارم وقتم را در آنجا صرف کنم، آن در میان مینیمالیسم سایکلادیک Santorini است. جزیره  کوچک یونان به خاطر زیبایی غروب خورشید مشهور است و این مکان جذاب، عاشقانه ترین مقصد را به طور کامل بفروش می رساند.

 

 

لا گنت

 

چه کسی کیفیت را دوست ندارد، مارک های مستقل که بی وقفه در مقابل مد قرار می گیرند. سایت لا گنت برای مرور طراحی شده است. من عاشق این واقعیت هستم که  قسمت کشویی آنها فقط دو مورد دارد، که برای تنوع کافی است، اما  خیلی زیاد نیست که شما آن را از دست بدهید.

 

 

فورتنوم و فاکس

 

یکی دیگر از آژانس های طراحی با شعار در جهت هنر، سایت فورتنوم و فاکس دارای یک طراحی صفحه نمایش استثنایی تقسیم شده است که نشان دهنده یک کاتالوگ قابل توجه است. من بطور  خاص نحوه سادگی و انسجام تمام تجربه ای که احساس می شود را دوست دارم.

 

 

Maman Corp

 

Maman Corp یک شرکت ساختمانی است و سایت آنها، این طرح را با طرح بندی و انیمیشنی منعکس می کند که شبیه سایتی است که مقابل چشمان شما ساخته شده است. من عاشق فیلم تمام صفحه و تایپوگرافی زیبا هستم.

 

 

Twill

 

Twill یک کیت منبع باز CMS برای Laravel است، که باعث افزایش بهره وری و کنترل بیشتری می شود. این خود را به سطح توسعه دهندگان ارتقاء می دهد و کار ساده ای نیست، اما فواید این سایت یک صفحه ای را از بین می برد. بررسی آن بطور واضح ارزش دارد. 

 

 

 

وابستگی عوامل

 

شما برای یک شرکت طراحی داخلی  نیوزیلندی حداقل از این سایت استفاده نمی کنید. یک لیست ساده از پروژه ها از طریق مطالعات موردی را کلیک کنید. این یک تمرین برای محدود کردن تیم طراحی نسبت به طرفداران سادگی است که آن را دوست دارند.

 

 

Bang & Olufsen SS18

 

مجموعه بهار و تابستان Bang & Olufsen شامل ویژگی های آلوئه، چای و رنگ آبی  با الهام از اقیانوس است. کل میکروسایت احساسی مانند شناور شدن در آب دارد و یک اثر شناور مایع بزرگ روی تصاویر وجود دارد.

 

 

مزرعه هریس

 

اگر در این ماه متراکم از مینیمالیسم بوده اید، سپس به مزرعه هریس بروید. سایت احساس مثبت با تصاویر و حروفی که روح این شرکت سالم، غذای دوست داشتنی استرالیا را جذب می کند، آماده شده است.

 

 

 

طراحی سایت کاشان