وب سایت شما قلب حضور آنلاین شما است. شما باید در طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید تا بتوانید منجر به واجد شرایط بودن بیشتر و جذاب شدن در سایت خود شوید. اگر تجربه طراحی وب سایت ندارید، می توانید با یک شرکت طراحی وب حرفه ای برای طراحی سایت خود کار کنید. 
هنگامی که شما یک شرکت طراحی وب را انتخاب می کنید، می خواهید مطمئن شوید که بهترین آنها برای کسب و کار شما مناسب است. سوالات متعدد وجود دارد که شرکت طراحی وب باید از شما در مورد وب سایت شما سوال کند. مهم است که آنها سؤالاتی در مورد سایت شما بپرسند تا بتوانند بهترین وب سایت را برای کسب و کار شما ایجاد کنند. 
در این پست، ما درباره هفت سؤال که شرکت طراحی وب شما باید از شما بپرسد، بحث می کنیم.
بیایید شروع کنیم!

1. کسب و کار شما چیست؟

 

برای ایجاد بهترین وب سایت برای کسب و کار خود، یک شرکت طراحی وب نیاز دارد که به طور کامل کسب و کار شما را درک کند. آنها نمیتوانند یک وبسایت تولید کنند که برای شما مفید باشد، اگر آنها درباره شرکت شما اطلاعات زیادی نداشته باشند. مهم است که شرکت طراحی وب شما چقدر زمان صرف فهمیدن کسب کسب و کار شما کند. 
آنها باید درباره تاریخ کسب و کار شما، محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، کارمندان خود، رقبا موارد دیگر از شما سوال کنند. تمام این سوالات باید به آنها کمک کنند تا درک بهتری از کسب و کار شما، نحوه عملکرد و ارزش شرکت شما را بدست آورد. 
هنگامی که یک شرکت طراحی وب کسب و کار شما را می داند، می تواند شروع به ایجاد سایت هایی کنند که بهترین کسب و کار شما را نشان دهد.

2- آیا شما یک وب سایت دارید؟

 

این ممکن است به نظر یک سوال احمقانه باشد، اما شرکت طراحی وب سایت شما باید از شما بپرسد، اگر شما در حال حاضر یک وب سایت ساخته شده دارید . این امر به دو دلیل بخش مهمی از یک فرآیند است.

اولین دلیل این است که شرکت طراحی وب سایت شما نیاز به دانستن مقدار کار مورد نیاز برای قرار دادن در سایت خود دارد. اگر شما یک وبسایت ندارید، باید تلاش بیشتری برای ساختن یکی برای خود انجام دهید. برای کسب و کارهایی که دارای سایت های ایجاد شده هستند، آنها می دانند که یک ساختار موجود دارند که می تواند تغییر کند. 
همچنین مهم است بدانید که آیا کسب و کار شما دارای یک وب سایت است، زیرا اگر شما انجام دهید، شرکت طراحی وب سایت شما می تواند از شما در مورد سایت شما سوال کند. آنها می توانند از آنچه شما دوست دارید و دوست ندارید در مورد سایت شما سوال کنند، آنچه شما می خواهید در سایت شما و چگونه وب سایت شما نتایج جستجو را برای کمپین شما هدایت (یا عدم هدایت) می کند.
این یک فرصت برای شرکت طراحی وب سایت شما برای یادگیری چیزی است که دوست دارید و درباره وب سایت ها دوست ندارید. این امر کمک خواهد کرد که آنها یک سایت ایجاد کنند که نتایج کسب و کار شما را هدایت کند. 

3. هدف سایت شما چیست؟

 

شرکت طراحی وب سایت شما باید از شما سوال کند که شما می خواهید با وب سایت خود به چه چیزی دست پیدا کنید. این امر بسیار مهم است که شما می خواهید با سایت خود چه چیزی به دست آورید. شما نباید فقط یک سایت را بسازید "فقط به این دلیل".
اهداف متعددی وجد دارند که شما می توانید با آنها بر روی وب سایت خود تمرکز کنید. شما می توانید با تلاش به کسب درآمد و درآمد بیشتر، افزایش آگاهی از نام تجاری خود، جذب ایمیل یا دنبال کنندگان اجتماعی یا تماس تلفنی بیشتری کسب کنید. مهم است که برای وب سایت خود یک هدف بسازید، تا به شرکت طراحی وب سایت شما برای ایجاد یک سایت بهتر برای کسب و کارتان کمک کند.  
هدف شما بر روی طراحی سایت تاثیر می گذارد. اگر می خواهید آگاهی نام تجاری خود را افزایش دهید، شرکت طراحی وب شما بر روی ساختن نام تجاری خود تمرکز خواهد کرد و به مردم کمک می کند تا با آن آشنا شوند. از سوی دیگر، اگر شما می خواهید به کسب درآمد بیشتر بپردازید، شرکت طراحی وب سایت شما باید بر روی ترکیب عناصر تمرکز کند، که منجر به تشویق مردم برای یادگیری بیشتر و در نهایت خرید شود. 

 

4- جامعه هدف شما چه کسانی هستند ؟

 

مخاطبین هدف شما نقش مهمی در چگونگی شکل دادن همه جنبه های کمپین شما دارند. می خواهید در مورد آنها تجدید نظر کنید و آنها را نسبت به کسب و کار خود علاقه مند کنید. طراحی وب سایت شما تفاوتی ندارد. 
برای طراحی یک وب سایت که نتایج را هدایت می کند، شما باید بدانید که چه کسی در مخاطبان مورد نظر شما قرار دارد. شرکت طراحی وب مناسب از شما در مورد مخاطبان هدف خود سوال می کند تا بتواند یک سایت را ایجاد کند که برای مخاطبان شما بهتر کار کند. رفتار مخاطبان شما بر نحوه ساخت سایت شما تأثیر خواهد گذاشت. 
هنگامی که شما با یک شرکت طراحی وب مشغول به کار هستید، می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها در مورد مخاطبان مورد نظر خود پرس و جو کنید. آنها باید از شما درباره مشتریان ایده آل خود بپرسند تا بدانند چگونه درخواست تجدید نظر در مورد این نوع مشتریان را داشته باشند. 


5.  چگونه شرکت شما منحصر به فرد است؟

 

هر شرکتی در سراسر کشور چیزی منحصر به فرد برای ارائه به مشتریان خود دارد. چیزی است که آنها را از رقبا جدا می کند. ممکن است چیز کوچکی باشد، اما مواردی وجود دارد که کسب و کار شما را نسبت به رقبای شما منحصر به فرد می کند. 
یک شرکت طراحی وب باید از شما بپرسد چگونه شرکت شما منحصر به فرد است. این یک عامل فروش مهم است که آنها می خواهند در طراحی و یا تاکید بر آن داشته باشند.

شما می خواهید از رقابت کنار بیایید. ویژگی های منحصر بفرد کسب و کارتان به شما این امکان را می دهد. مهم است که شرکت طراحی وب شما از شما درباره این ویژگی ها بپرسد، تا بتواند این ویژگی را برای مخاطبان خود برجسته کند. 

6. رقبای شما چه کسانی هستند؟

 

شرکت طراحی وب سایت شما همیشه باید از رقبا خود سوال کند. شما می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید که به شما کمک می کند از رقابت کنار بیایید. مهم است که شرکت طراحی وب سایت شما درمورد رقبای شما اطلاعاتی داشته باشد، بنابراین می توانند یک وبسایت ایجاد کنند که شما را از رقبای خود منحصر به فرد کند. 

شما باید به یک لیست کوتاه از رقبایی که مستقیما بر کسب و کارتان تاثیر می گذارید، فکر کنید. شما می توانید این لیست را به شرکت طراحی وب خود بدهید، بنابراین می توانید سایت های خود را بررسی کنید. این امر به آنها ایده ای را می دهد که چگونه به سایت های رقابتی خود را نگاه کنند و چگونه می توانند یک سایت را که بهتر است ایجاد کنند. 

7.  چه ویژگی های شما می خواهید در سایت خود داشته باشید؟

 

هنگامی که یک شرکت طراحی وب، سایت شما را ایجاد می کند، باید از ویژگی های مورد نظر خود در سایت سوال کنید. مهم است که شما ویژگی هایی را که به اهداف کمپینتان کمک کند، ترکیب کنید. 
شما باید در مورد چگونگی نگاه سایت خود به این موضوع فکر کنید. امکانات متعددی وجود دارد که می توانید مخاطبین خود را جذب کنید و آنها را در سایت خود علاقه مند نگه دارید. شما باید در مورد اینکه می خواهید چه ویژگی هایی در سایت شما باشد فکر کنید.

برخی از ویژگی های محبوب شامل نوارهای ثبت نام ایمیل، آیکون رسانه های اجتماعی، ترکیب فیلم ها و یا انتخاب رنگ است. اینها همه ویژگی هایی هستند که روی مخاطبان شما تأثیر میگذارد. مهم است که شما فکر کنید که کدام ویژگی ها برای کمپین شما مهم هستند. 
شما می خواهید مطمئن شوید که شما عناصر ترکیبی هستید که به شما کمک کند تا به اهداف سایت خود دست پیدا کنید. اگر هدف شما جذب رهبری بیشتری باشد، شما باید یک نوار ثبت نام ایمیل و آیکون های رسانه های اجتماعی را بسازید. ویژگیهایی که در سایت خود ترکیب میکنید، باید به شما در ایجاد سایتی کمک کند که مخاطبان شما برای تکمیل اقدامات خود در نظر می گیرند. 
امروز شروع به ساخت یک وب سایت بهتر کنید.
اگر می خواهید بهترین وب سایت را برای کسب و کار خود ایجاد کنید، باید مطمئن شوید که شرکت طراحی وب سایت شما سوالاتی را مطرح می کند که به شما در ساخت وب سایت ایده آل شما کمک می کند. سوالات آنها باید به شما در ایجاد یک سایت بهتر که برای مخاطبان شما مؤثر باشد، کمک کند. هنگامی که یک شرکت طراحی وب نکات و مزایای داخل و خارج از کسب و کار شما را درک کند، می تواند یک سایت موثرتر برای مخاطبان خود ایجاد کند.

در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان در زمینه طراحی وب و طراحی اپلیکیشن دارید. گروه نرم افزاری آبی که در زمینه طراحی سایت کاشان فعالیت می کند آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود.

آیا سؤال مهم دیگری وجود دارد که شرکت طراحی وب باید بپرسد؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!