پیاده رو
توضیحات
علیرغم توسعه فروشگاه های اینترنتی طبق آمار هنوز هم عمده ی خریدهای افراد به صورت حضوری انجام می شود . در خرید حضوری مهمترین دغدغه ی مشتری ، کیفیت ارائه ی خدمات می باشد .
به عنوان مثال برای مراجعه به یک رستوران یا کافی شاپ برای مشتری ، کیفیت سرویس دهی برای مشتری خیلی مهم است .
اپلیکیشن پیاده رو بستری برای تبادل نظر خرید کالا و خدمات می باشد . برخی از امکانات پیاده رو :
امکان انتخاب شهر و منطقه :
کاربران پیاده رو امکان انتخاب شهر و منطقه را برای فیلتر کردن تجربه ها و مشاغل دارند . ضمنا هنگام انتخاب منطقه ، امکان جستجو براساس محله می باشد .
پیاده رو اکنون در مناطق 22 گانه تهران فعال است و به زودی در سایر شهرها فعال خواهد شد .
دنبال کردن دسته ها :
هر کاربر براساس علایق و نیازها می تواند یک یا چند دسته بندی را دنبال کند . تایم لاین اپلیکیشن براساس دسته های دنبال شده ، تجربه ی کاربران از خرید در آن دسته بندی ها رو نمایش می دهد .
تایم لاین :
اپلیکیشن پیاده رو برای سادگی استفاده کاربران ، دارای تایم لاینی می باشد که به صورت لحظه ای آخرین تجربه های کاربران در منطقه مکانی انتخاب شده و دسته های دنبال شده را نمایش می دهد و امکان دنبال کردن تجربه ی کاربران را فراهم می نماید .
رای به تجربه :
کاربران پس از مشاهده ی هر تجربه امکان رای دادن به آن تجربه را خواهند داشت و رای میانگین تجربه براساس مجموع رای های مثبت و منفی تجربه محاسبه شده و بهترین تجربه های هر کسب و کار انتخاب خواهد شد .
انتشار تجربه :
هر فردی که از خدمات کسب و کاری استفاده می نماید یا کالایی می خرد می تواند تجربه راضی یا ناراضی خود را همراه با تصاویر کالا منتشر نماید تا دیگر کاربران نیز از آن بهره مند شوند .
کسب درآمد :
پس از انتشار تجربه به ازای هر کاربری که تجربه را مشاهده نماید و بپسندد به صاحب تجربه مبلغی بابت انتشار تجربه تعلق خواهد گرفت بدین ترتیب کاربران می توانند با انتشار تجربه های خود درآمد طولانی مدت کسب کنند .
دعوت دوستان :
کاربران پیاده رو می توانند در صورت تمایل لینک دعوت اختصاصی دریافت نموده و دوستان خود را به پیاده رو دعوت کنند و به ازای دعوت هر دوست امتیاز کسب کنند .
یافتن بهترین ها :
در پیاده رو با انتخاب هر دسته ی کسب و کار می توان بهترین کسب و کار آن دسته بندی را در شهر و منطقه ی انتخاب شده پیدا کرد .
کسب و کارها براساس فاکتورهایی مثل رای کاربران ، تعداد تجربه ، تعداد بازدید و.. مرتب سازی شده اند .